جوان‌ترین پدرخوانده ایتالیایی دستگیر شد +عکس

۰۸م آذر ،

ماریانو از مدتی قبل به همراه باند مافیایی خود با جناح رقیب به نام “کامورا” که از باند‌های معروف شهر ناپل است، درگیر بوده و ده‌‌ها تن از اعضای باند رقیب را کشته است.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، مافیا انجمن مخفی خلافکاران سیسیل بود که در اواسط قرن ۱۹ میلادی به سبب بی اعتمادی مردم به حکومت و سیستم قانونی و وابستگی مردم به اشخاص محلی قدرتمند در سیسیل بوجود آمد و بعدها در کشورهای مختلف دنیا گسترش یافت.

مافیا از مجموعه‌ هایی که به عنوان خانواده شناخته می‌ شود تشکیل می‌شود که هر خانواده یک روستا، یک شهر، یا یک منطقه را رهبری می‌کند.ساختار این خانواده‌ها مانند یک درخت است و معمولا توسط فردی که «پدرخوانده» نامیده می ‌شود، هدایت می ‌شود.

تا چند سال قبل، معمولا پدرخوانده فردی مسن و با تجربه بود که سالها در این مجموعه ها حضور داشته و سپس ریاست گروه را بر عهده گرفته بود اما با افزایش این گروهها، حتی اشخاص جوان هم باندهای مافیایی تشکیل داده و ریاست آنرا بر عهده می گیرند.

طی روزهای اخیر مأموران پلیس ناپل ایتالیا موفق به دستگیری جوانترین پدرخوانده گروههای مافیایی شدند. ماریانو آبته سرکرده باند قاچاق معروف آبته بود و جوان ‌ترین رهبر مافیا به حساب می‌ آمد. ماریانو ۲۱ سال سن داشت و رسانه‌‌های ایتالیایی با چاپ گزارش‌‌ هایی، او را هنگام دستگیری در داخل اتاق مخفی آشپزخانه مادرش نشان داده‌ اند.

ماریانو از مدتی قبل به همراه باند مافیایی خود با جناح رقیب به نام “کامورا” که از باند‌های معروف شهر ناپل است، درگیر بوده و ده‌‌ها تن از اعضای باند رقیب را کشته است. گفته می ‌شود ماریانو پس از قتل عمویش به وسیله تبهکاران باند رقیب و مرگ پدرش، سکان باند مافیایی آنها را به دست گرفته است.

باند آبته به طور فعال در نقاط مختلف کشور از جمله ناپل دست به پخش مواد مخدر می‌ زد و پلیس معتقد است با وجودی که ماریانو سن کمی دارد، اما بسیار خطرناک و قدرتمند است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.