جوان ترین مدیر سیما جای قدیمی ترین مدیر شبکه را گرفت

با رفتن اصغر پورمحمدی و آمدن مجید زین العابدین:

سینماپرس ـ گروه تلویزیون: با پایان حضور ۹ ساله «اصغرپورمحمدی» در شبکه سه سیما، آخرین مدیر باقیمانده از دوران پیش از معاونت «علی دارابی» پُست مهم مدیریتی خود را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، امروز خبر تغییر در مدیریت شبکه سه سیما در حالی شنیده شد که این شبکه در طول سال های گذشته همواره از حریم امنی نسبت به دیگر شبکه ها برخوردار بود و کمتر دچار تغییر مدیریتی شده بود. برنامه های شبکه سه سیما در میان تولیدات دیگر شبکه ها همواره بیش از سایر برنامه ها موفق به جلب نظر مخاطبان می شد هرچند همیشه انتقادهایی نیز به این برنامه ها وارد بود. آخرین بار در ماه رمضان امسال بود که سریال تولید شده در این شبکه به عنوان سریال برتر از سوی مخاطبان شناخته شد.

طبق خبرهای رسیده «قائم مقام مدیر شبکه سه» با حکم علی دارابی فعلا به عنوان سرپرست این شبکه معرفی شده است. نام این قائم مقام «مجید زین العابدین» است. وی متولد سال ۱۳۵۶ و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد است. سرپرست گروه معارف شبکه سه سیما، مدیریت و اداره شورای راهبردی، اتاق های فکر، شورای مدیران و شورای برآورد در شبکه سه، سرپرست گروه اجتماعی شبکه خبر، جانشین سردبیر بخش خبری ۲۰:۳۰، تهیه کننده برنامه‌های سیاسی شبکه خبر، عضو هیئت داوران بخش جنبی جشنواره فیلم فجر سال ۸۲-۸۱ به نمایندگی از ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برخی از سوابق وی است. او با ۳۵ سال سن جوان ترین مدیر در میان مدیران شبکه های مختلف سیما است.

طبق حکم علی دارابی علی‌اصغر پورمحمدی نیز به سمت مشاور عالی معاون سیما منصوب شد. پیش از این نیز اغلب مدیران سیما پس از پایان داده شدن به فعالیت هایشان به عنوان مشاور در بخش های مختلف صدا و سیما منصوب شده بودند.

انتهای پیام/ ب. ب

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۴۸۱


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.