جوایز روس ها برای دو بانوی ایرانی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

نرگس آبیار کارگردان و گلاره عباسی بازیگر “اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند” جوایز بهترین فیلم از نگاه تماشاگر و بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره “اسب نقره ای” روسیه گرفتند. به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم نخستین تجربه بلند سینمایی نرگس آبیار در نخستین جشنواره  “اسب نقره‌ای”  روسیه شرکت کرد و در دو نوبت برای تماشاگران روس در اقشار مختلف نمایش داده شد. جوایز روس ها به دو بانوی ایرانی

گلاره عباسی به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه استقبال تماشاگران روس از این فیلم سینمایی خوب بود و از گروه های سنی مختلف برای دیدن این فیلم در دو نوبت نمایش آمده بودند.

وی اشاره کرد: دانش آموزان، زنان خانه‌دار، افراد شاغل و همچنین دانشجویان ایرانی مقیم روسیه به دیدن این فیلم آمده بودند و حضور این تعداد تماشاگر و استقبال از فیلم دور از انتظار بود.

نخستین جشنواره «اسب نقره ای» در شهر «اوفا» در مرکز مسلمان نشین جمهوری باشقیرستان برگزار شد و علاوه بر فیلم سینمایی «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند»، مستند ایرانی «مشتی اسماعیل» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری نیز در این رویداد سینمایی نمایش داده شد.

همچنین در این جشنواره ۱۰ فیلم داستانی و ۱۴ فیلم در بخش مستند بلند از کشورهای روسیه، آلمان، آذربایجان، بلاروس، قرقیزستان، کوبا، بلغارستان، عراق، لیتوانی و جمهوری‌های مختلف فدراسیون روسیه حضور داشتند.

فیلم سینمایی «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» درباره زن بارداری به نام لیلا است که با مشکلاتی در زندگی دست به گریبان است که این مشکلات اگرچه کوچک و بی‌اهمیت هستند اما برای او بزرگ جلوه می‌کنند.

.:: سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز | اخبار ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.