جورابچیان: بهتر است ته وز درمنچسترسیتی بماند

به گزارش ساکرنت، پس از یک درگیری و تنش سه ماهه؛ ته وز سرانجام به ترکیب منچسترسیتی بازگشت و نقشی کلیدی در صعود این تیم و کسب نخستین جام قهرمانی پس از ۴۴ سال ایفا کرد.

به نظر می رسد که این بازیکن آرژانتینی اختلافاتش را با ‘ روبرتو مانچینی’ سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی حل و فصل کرده و می تواند مدتی طولانی در این تیم بماند.

جورابچیان که مشاور و مدیر برنامه های ته وز است اذعان کرد که آرزو دارد ته وز در این باشگاه بماند ولی درعین حال احتمال داد جریان اموردر تابستان به گونه ای دیگر پیش برود.

وی گفت: کارلوس دورانی متلاطم را گذرانده است اما به هر حال آن دوران سپری شده و صد درصد مطیع شده است. او اختلافاتش را حل کرده و اکنون رابطه خوبی با روبرتو دارد.

جورابچیان درباره برنامه ته وز در فصل آینده گفت: شخصا امیدوارم او بماند و به دستاوردهای اروپایی اش همراه با این تیم بیفزاید. به هر حال باید منتظر ماند و دید چه خواهد شد. در فوتبال هیچ وقت نمی توانید صد درصد با اطمینان بگویید یک نفر در تیم می ماند یا نه.

وی افزود: کارلوس گفته است که در منچستر خوشحال است و احساس می کند در این شهر جا افتاده است. هیچ کس بیش تر از کارلوس خواهان پیروزی در دیدار آینده منچستر سیتی نیست.

۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۵۸۰۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.