جو بد حاکم برای یونایتدی ها در فرودگاه ترکیه

۳۰ آبان ،

  آمادگی شیاطین سرخ برای دیدار اروپایی خود مقابل تیم ترکیه ای گالاتاسرای با استقبال نه چندان گرم بلکه خصمانه ی هواداران گالاتاسرای در فرودگاه آتاتورک ترکیه، بر هم زده شد.

۱۰۰۰ نفر از هواداران خشمگین تیم ترکیه در فرودگاه آتاتورک به انتظار ورود یاران منچستریونایتد نشسته بودند و آشوبی نیز برپا کردند.

 به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، این جنجال ها سبب شد تا شیاطین سرخ به اجبار ساختمان فرودگاه ها را توسط تونل های غیر معمول ترک کنند و پلیس نیز برای پراکنده کردن هواداران خشمگین دست به دامن گاز اشک آور شود.

فرگوسن که تا به حال تجربه ی چنین برخوردی را از سوی هواداران گالاتاسرای داشته و جو بد حاکم برای یونایتدی ها در ورزشگاه علی سامی ین را نیز تجربه کرده است در این ارتباط گفت: بسیار خوشحالم که اینبار از استقبال هواداران محروم شدیم چرا که این موضوع هر بار برای ما دردسر ساز می شود.

وی افزود: در سال ۱۹۹۳، وقتی که به اینجا آمدیم این رفتار برایمان بسیار عجیب و قابل توجه بود و حالا بعد از چندین مسافرت به این ورزشگاه دیگر به جو آن و اعصاب ضعیف هوادارانش عادت کرده ایم. آنها از قرار معلوم زیاد از حضور ما خوشحال نمی شوند و ما نیز این موضوع را پذیرفته ایم دیگر برای ما مسئله ی نیست.

گزارش ها حاکی از آن است که پلیس برای پراکنده کردن جمعیت خشمگین متوسل به استفاده از گاز اشک آور شده است و پس از آن مدیر ورزشی باشگاه گالاتاسرای از هواداران درخواست کرد تا آرامش خود را حفظ کنند و آنها را به خونسردی دعوت کرد.

این مسئول خطاب به هواداران گفت: باید در نظر داشته باشید که ما یک باشگاه فوتبال در سطح جهانی هستیم و این رفتار جایز ما نیست.

ما باید به گرمی از رقیب هایمان استقبال می کردیم نه به این صورت.

البته پس از یادآوری من هواداران به اهمیت استقبال گرم از رقبا پی بردند و آرام شدند این رفتار درست نبود چرا که منچستری ها همیشه از ما به گرمی استقبال کردند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.