جیرینگ چیست؟

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دوازدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی ( تلکام) امسال نیز از تاریخ ۲۴ ابان ماه با ارایه خدمات مختلف برای بازدید علاقه مندان در محل نمایشگاه بین المللی تهران فعالیت خود را اغاز کرد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، این نمایشگاه هر ساله جزو بزرگ‌ترین اتفاق و گردهمایی حوزه مخابرات و ارتباطات کشور محسوب می‌شود.

دراین نمایشگاه تولیداتی در زمینه‌های سیستم‌ها، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی و ارتباطات ارائه خواهد شد.

از جمله اهداف این نمایشگاه نیز می توان همچنین ارتقای دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات صنایع مخابراتی، معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌‌ها و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مخابرات و اطلاع رسانی نام برد.

اپراتور های تلفن همراهی که روزانه هر کدام از ما ارتباطات خود را از طریق ان ها بر قرار می کنیم نیز در این نمایشگاه حضور فعال و درخشانی دارند،از جمله انها می توان همراه اول را نام برد که یکی از سالنهای تلکام را iبه خود اختصاص داده است .

در سالن همراه اول تبلیغ کیف پول همراه توجه بازدید کنندگان را iبه خود جلب می کند .مسول غرفه جیرینگ در پاسخ iبه سوالات  مطرح می کند که این طرح از سال ۸۹به سبب نیاز iبه پوشش های مخابراتی در کنار همراه اول آغاز iبه فعالیت کرد،و از فعالیت های اولیه این طرح خرید شارژ از طریق تلفن همراه و پرداخت قبض از طریق خطوط ثابت و اعتباری را نام برد که نتیجه ان در دسترس بودن این خدمات در هر ساعت و مکانی است. 

این مسول اعلام کرد که iبه سبب استقبال مردم از این طرح و زمینه سازی مخابراتی و فرهنگی و همچنین تمایل بانک ها در این زمینه  ،همکاری با بانک سینا در غالب طرح هم بانک اغاز شد سپس بانک های دیگر همچون بانک انصار و پست بانک نیز iبه همکاری پرداختند .

در جهتی این همکاری خدمات پرداخت سایر قبوض ،خرید های انلاین پرداخت اقساط و … امکان پذیر شده  است.

وی در نهایت خدمات جیرینگ را iبه سه دسته ی هم بانک ،پرداخت همراه و بلیط همراه  تقسیم کرد که توضیح هر کدام را در روزهای بعدی نمایشگاه و گزارش تفسیری بعدی خواهیم اورد .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.