حاتمی: هزار تومان هم از استقلال نگرفته‌ام

۱۱ام بهمن ،

فرزاد حاتمی در مورد بازی روز قبل مقابل پیکان عنوان کرد: به دلیل بارش باران شرایط خاصی در این بازی پیش آمد اما تلاش خود را کردیم تا بتوانیم به ۳ امتیاز برسیم. البته دو تیم بازی روانی را به نمایش گذاشتند. شاید اگر باران نمی بارید می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

وی در خصوص اینکه تصور می شد پیکان با هدایت فیروز کریمی متحول تر شده بازی کند، گفت: او که نمی توانست در یک روز تحولی ایجاد کند و به قول خود فیروز کریمی نمی شد شق‌القمر کند.

این بازیکن در خصوص اینکه در نیمه اول فروغ لازم را نداشت، گفت: وقتی در فاز هجومی چند بازیکن خوب نباشند تاثیر خود را روی بقیه می گذارد اما نیمه دوم پیکان بازتر شد و توانستیم دو گل دیگر بزنیم.

حاتمی در خصوص اینکه چه میزان برای حضور در تیم ملی شانس دارد گفت: نمی دانم چه بگویم. هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود. من هم اگر به تیم ملی دعوت شوم سعی می کنم عملکرد خوبی داشته باشم تا نظر کی‌روش را جلب کنم.

وی در ارتباط با اینکه از شرایط خود در استقلال راضی است یا خیر اظهار داشت: از شرایط فنی راضی هستم اما از نظر مالی اذیت می شوم. از وقتی به استقلال آمده ام یک هزار تومانی نگرفته ام و به احترام و علاقه ای که به امیر قلعه نویی داشتم به این تیم آمدم و تاکنون هم حرفی نزده ام. امیدوارم مسئولانی که باید به استقلال کمک کنند هر چه زودتر فکری به حال این تیم کنند. بازیکنی مثل کیانوش رحمتی یک سال و نیم است پولی نگرفته و این اجحاف در حق چنین بازیکنانی است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.