حاتمی کیا در قامت یک بازیگر به سینماها می آید

۰۸م آذر ،

فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم به کارگردانی سید روح اله حجازی و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی با بازی ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما از امروز در سینماهای منتخب تهران به نمایش در می آید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم برای اولین بار در سی امین جشنواره فیلم فجر و در بخش خارج از مسابقه نمایش داده شد و منتقدان و اصحاب رسانه از این اثر استقبال کردند.
این اثر سینمایی در سالن سینماهای قدس، اریکه ایرانیان، پارس، جوان، پردیس ملت، پردیس تماشا، پردیس زندگی، پردیس راگا، پردیس کیان، موزه سینما، مرکزی، ماندانا، شکوفه، ایران و فلسطین از امروز در فهرت اکران عمومی قرار گرفته است.

 

مهتاب کرامتی و حمید فرخ نژاد در نقش زن و شوهری به نام محسن و آوا نقش های اصلی زندگی خصوصی آقا و خانم میم را بازی می کند اما بدون شک یکی از جذاب ترین نکات فیلم حضور ابراهیم حاتمی کیا به عنوان بازیگر در این فیلم است.
حاتمی کیا کارگردان مطرح سینما که تا به حال در دو فیلم خود حضورهای بسیار کوتاهی را جلوی دوربین تجربه کرده این بار در مقام یک بازیگر به عنوان بازیگر نقش مکمل ظاهر شده که به نقل از اهالی فن بازی او بسیار غافلگیر کننده است.
علی طالب آبادی نویسنده فیلمنامه و هومن بهمنش هم فیلمبردار این فیلم سینمایی است.
«زندگی خصوصی آقا و خانم میم» داستان زندگی محسن، آدم بلند پروازی است که به‌واسطه شرایط کاری تازه تصمیم به تغییر در رفتار و سبک زندگی خود و همسرش آوا می‌گیرد. این تغییرات به ظاهر مدرن زندگی آن ها را با چالش‌هایی جدی رو به رو می‌کند.

منبع: ایرنا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.