حاج‌صفی: استقلال نتوانست به ما گل بزند

۲۷فروردین۱۳،

احسان حاج صفی در خصوص تساوی یک بر یک سپاهان مقابل استقلال عنوان کرد: پیش از آغاز بازی هم می‌دانستیم کار سختی خواهیم داشت. اینکه هم در آزادی بازی کنیم هم مقابل استقلال بازی کردن دشوار بود اما خوب بازی را آغاز کردیم. به نظرم تا قبل از اینکه بازیکنمان اخراج شود، شرایط خوبی داشتیم البته پس از اخراج هم توانستیم نظم تیمی را حفظ کنیم و در نیمه دوم یک گل هم به ثمر رساندیم اما در دقیقه ۹۴ گل تساوی را خوردیم که توانستیم برنده این بازی هم باشیم.

وی در مورد اینکه استقلال نسبت به جام حذفی بهتر بازی کرد یا نه، یادآور شد: استقلال بهتر بازی کرد اما موقعیت خاصی روی دروازه ‌ما نداشت. بیشتر روی پرتاب اوت موقعیت داشتند. استقلالی‌ها روی کارهای تاکتیکی به دروازه ما نرسیدند و خطرساز نشدند. با توجه به اینکه استقلال از ۵-۶ بازیکن قد بلند بهره می‌برد رو به پرتاب‌های اوت آورده بودند.

به نقل از فارس، بازیکن تیم سپاهان در مورد اظهار نظر امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه قصد داشته به جای رحمتی مهاجم اضافه کند، و اینکه سپاهان حمله‌ای خطرناکی روی دروازه‌ استقلال نداشته ، تصریح کرد: ما در دقیقه ۳۵ ده نفره شدیم. موقعیت‌های خوبی تا آن زمان خلق کرده بودیم. زمانی که تیم ۱۰ نفره شد کرانچار دست به تغییراتی زد که آن هم طبیعی بود اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد بازی خودمان را انجام می‌دادیم و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه‌ استقلال به وجود می‌آوردیم البته این اظهار نظر صحبت آقای قلعه‌نویی بوده و من نمی‌توانم دربارهٔ آن حرف بزنم.

حاج‌صفی دربارهٔ اخراج فرشید طالبی یادآور شد: خوشبختانه شب قبل برنامه نود زمانی که به تحلیل بازی ما رسیده بود، این برنامه را دیدیم و فنایی تاکید کرد که کارت قرمز به هیچ عنوان درست نبوده و به نظرم آقای مظفری‌زاده اشتباه کرده است.

وی دربارهٔ گل به خودی سپاهان که در دقایق پایانی به ثمر رسید، عنوان کرد: به هر حال استقلال نتوانست گل بزند ما توسط گل به خودی که مدافع‌مان به ثمر رساند گل دریافت کردیم. ایران‌نژاد قصد داشت توپ را پشت سرش بیندازد اما با دو نفر دیگر در هوا درگیر شد و استقلال خوش‌شانس بود و ما بدشانس که توپ تبدیل به گل شد البته به نظرم گل استقلال صد در صد آفساید بود و آن گل هم هدیه داوران به استقلال بود.

بازیکن سپاهان در مورد برخورد کادر فنی با ایران‌نژاد گفت: به هر حال این اتفاق‌ها در فوتبال رخ می‌دهد. به هیچ عنوان کادر فنی برخورد و صحبتی نداشت. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

حاج‌صفی در مورد اینکه چه تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند، تصریح کرد: هم ما و هم استقلال بازی‌های سختی پیش رو داریم البته ما کاری به نتایج استقلال نداریم باید تلاش خود را انجام دهیم و امیدوارم که بتوانیم در پایان قهرمان شویم. ما در رشت مقابل داماش گیلان قرار بگیریم و استقلال هم به مصاف فولاد می‌رود.

بازیکن سپاهان دربارهٔ لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی یادآور شد: بهتر است که دربارهٔ آسیا صحبت نکنیم. آسیا دیگر برایمان تمام شده است اما در جام حذفی تلاش می‌کنیم تا به عنوان قهرمانی دست یابیم و در سال ۹۲ دو جام را به هواداران هدیه دهیم.

وی در مورد اینکه سپاهان سهمیه آسیایی کسب کرده و پرسپولیس به دنبال کسب سهمیه آسیایی و این موضوع در بازی تاثیر گذار نخواهد بود، گفت: به هیچ عنوان بازیکنان و باشگاه سپاهان دنبال این حرف و حدیث‌ها نیستند ما از ابتدا جام را می‌خواستیم و برای آن تلاش می‌کنیم امیدوارم که در جام حذفی و لیگ برتر بتوانیم قهرمان شویم.

وی در مورد قراردادش با سپاهان تصریح کرد: من تا نیم فصل بعدی با سپاهان قرارداد دارم و حالا حالاها در این تیم خواهم ماند. همانطور که می‌گویند سپاهان حالا حالاها قهرمان است من هم حالا حالاها در سپاهان خواهم ماند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.