حاج‌صفی: اگر کروش از ایران برود، حق دارد/ ۱۰ امتیاز هم بگیریم تضمینی برای قهرمانی نیست

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – احسان حاج‌صفی مدافع هافبک چپ پای سپاهان امیدوار است که تیمش در ۴ بازی باقیمانده حداکثر امتیازها را گرفته و در نهایت قهرمان لیگ شود.

به گزارش ممتاز؛ البته حاج‌صفی تاکید می‌کند که سپاهان  برای قهرمانی کار سختی دارد و باید برای رسیدن به جام کمترین اشتباه را داشته باشد. او معتقد است که آنها نباید توجهی به نتایج سایر رقیبان داشته باشند و مهم این است که خودشان از ۴ بازی آینده بیشترین امتیاز را کسب کنند. او در خصوص برد سپاهان در دربی اصفهان، شانس قهرمانی این تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

در مورد دربی چه صحبتی داری؟

قبل از بازی هم گفتم که دربی اصفهان برخلاف دربی تهران همیشه جذاب و قشنگ بوده و خوشبختانه ما توانستیم مثل بازی رفت ۳ امتیاز مهم بگیریم. این برد را به هواداران سپاهان تقدیم می‌کنیم که از راه دور به ورزشگاه فولادشهر آمده‌اند و تیم ما را حمایت کرده‌اند. امیدوارم همچنان در کورس قهرمانی باشیم و این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم بود.

شما ولی با این برد ذوب آهن را به منطقه سقوط نزدیک کردید، درست است؟

کاش در این زمان به ذوب آهن نمی‌خوردیم. باور کنید جایگاه ذوب آهن اینجا نیست و آنها با تغییراتی که در کادرفنی و تیمشان داشتند واقعا خوب بازی می‌کنند. امیدوارم ذوب آهن در ۴ بازی پایانی طوری نتیجه بگیرد که در نهایت در لیگ برتر بماند. به هیچ عنوان دوست ندارم سقوط ذوب آهن را ببینم و آنها واقعا خوب بازی می‌کنند. امیدوارم ذوب آهن در بازی‌های بعدی بدشانس نباشند، شما دیدید که ذوب آهن در دو بازی پنالتی‌های حساسی را از دست داد.

شما چشم انتظار این هستید که امروز استقلال و فولاد امتیاز از دست بدهند، درست است؟

مطمئنا نیم نگاهی به مدعیان داریم و هر چه قسمت باشد همان خواهد شد. مطمئنا آنها امتیاز از دست می‌دهند که این می‌تواند به نفع سپاهان باشد ولی ما باید فقط به بازی‌های خودمان توجه کنیم. من فکر می‌‌کنم بازی‌های فولاد و استقلال سخت‌تر است و باید از این موقعیت استفاده کنیم. پرسپولیس و نفت هم شانس قهرمانی دارند و آنها هم باید امتیاز از دست بدهند.

فکر می‌کنی از ۱۲ امتیاز باقیمانده چند امتیاز بگیرید قهرمان می‌شوید؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و این موضوع فقط به عملکرد تیم ما بستگی ندارد. دیگر مدعیان هم دنبال قهرمانی هستند و مطمئنا آنها باید امتیاز از دست بدهند تا ما قهرمان شویم.

با ۱۰ امتیاز دیگر قهرمان نمی‌شوید؟

صحبت کردن در این مورد خیلی سخت است. گرفتن ۱۰ امتیاز از ۱۲ امتیاز خوب است و فکر می‌کنم می‌توانیم سهمیه آسیا بگیریم ولی ۱۰ امتیاز هم تضمینی برای قهرمانی نیست.

قبول داری در تیم شما برخلاف خیلی از تیم‌های دیگر خبری از مشکلات مالی نیست؟

سپاهان یک باشگاه بزرگ است که تحت پوشش یک کارخانه بزرگ قرار دارد. ما بازیکنان بزرگی داریم و حتی اگر مشکل مالی هم وجود داشته باشد صدایمان در نمی‌آید. شما کی دیدید صدای بازیکنان سپاهان بابت مسائل مالی دربیاید؟ بازیکنان سپاهان برای پول بازی نمی‌کنند و حتی اگر مشکل مالی هم وجود داشته باشد اعتراضی نمی‌کنیم. شاید پرداخت حق و حقوق‌ها دیر شود ولی بالاخره حق خود را دریافت می‌کنیم.

ظاهرا باشگاه می‌خواهد کرانچار را برای فصل بعد نگه دارد؟

این موضوع به تصمیمات باشگاه و همچنین کرانچار مربوط می‌شود ولی او مربی بزرگ و باشخصیتی است. کرانچار با بازیکنان و مربیان سپاهان رابطه بسیار خوبی دارد و در این چند سال هم در هر فصل جام آورده است. مطمئنا ماندن او می‌تواند به سود سپاهان باشد.

وضعیت کارلوس کروش برای ادامه همکاری با تیم ملی هنوز مشخص نیست. برخی معتقدند کرانچار می‌تواند جایگزین خوبی برای او باشد. نظر تو چیست؟

کروش در این فوتبال خیلی سختی کشید و اگر هم بعد از جام جهانی از ایران برود حق دارد. همه می‌دانند در راه آماده‌سازی تیم ملی چه مشکلاتی به وجود آمد و سرمربی تیم ملی بابت این موضوع اذیت شد. کروش ۳ سال است که با ایران کار می‌کند و از همه چیز شناخت دارد. من امیدوارم او بماند ولی اگر قرار به رفتن ک‌روش باشد کرانچار گزینه خوبی برای جانشینی او است. اگر هم قرار باشد مربی داخلی انتخاب کنند، قلعه‌نویی گزینه خوبی است. با این حال باز هم می‌گویم که امیدوارم ک‌روش در تیم ملی بماند.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.