حاج صفی: به من لقب فابرگاس داده‌اند/ در مورد استفاده هم زمان از من و پولادی، از کروش سوال کنید

به گزارش خبرآنلاین؛ احسان حاج صفی و مهرداد پولادی دو مدافع چپ پای تیم ملی در بازی مقابل قطر به صورت هم زمان در ترکیب ثابت قرار گرفتند و کارلوس کروش این شیوه را در سمت راست هم پیاده کرد و خسرو حیدری و حسین ماهینی را به طور هم زمان در ترکیب ثابت قرار داد.

این تاکتیک کروش انتقادهایی را به همراه داشته است و برخی معتقدند او نباید از ۲ بازیکن که خصوصیات مشابهی دارند استفاده می‌کرد. احسان حاج صفی که به عنوان هافبک چپ مقابل قطر به میدان رفت در این خصوص می‌گوید:«‌ نظر کروش این بود که من یک خط جلوتر بازی کنم و باید از خودش سوال کنید که چرا به صورت هم زمان از من و پولادی در جناح چپ استفاده کرد.»

حاج صفی ادامه می‌دهد:«‌ من در ۲ بازی تیم ملی مقابل آلبانی و ازبکستان در خط جلو بازی کردم و عملکرد خوبی داشتم. در ضمن آقای کروش تصمیم گرفت که در بازی با قطر هم در همین پست از من استفاده کند. من در سال‌های اخیر بیشتر به عنوان مدافع چپ بازی کردم و در این پست راحت‌ترم ولی حالا که کروش از من یک خط جلوتر استفاده می‌کند سعی می‌کنم خواسته‌های او را پیاده کنم.»

از حاج صفی در خصوص بازی‌های یورو ۲۰۱۲ سوال می‌کنیم که او می‌گوید:« من این بازی‌ها را می‌بینم و طرفدار اسپانیا هستم. امیدوارم این تیم قهرمان شود.»‌ او در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام بازیکن هستی می‌گوید:« قبلا رائول را دوست داشتم ولی الان فابرگاس را دوست دارم. در ضمن هواداران سپاهان و تراکتور هم به من لقب فابرگاس دادند.»‌

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.