حادثه ریزش سنگ در معدن دره زنجیر تفت یک فوتی داشت

ایسنا/یزد معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از عملیات امداد و نجات حادثه ریزش سنگ در معدن دره زنجیر تفت در جاده ده بالا خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

«سیدمهدی حسینی» در این باره اظهار کرد: در این حادثه جسد یک‌نفر که زیر آوار محبوس شده بود، پس از عملیات رهاسازی چند ساعته، از زیر آوار توسط نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی خارج شد.

معاون هلال احمر استان ادامه داد: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۵:۳۵ روز دوشنبه با نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر مشخص شد که یک نفر در معدن دره زنجیر بر اثر ریزش سنگ محبوس شده است که بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه جاویدالاثر متوسلیان و تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند.

حسینی با بیان اینکه دو تیم هلال احمر( ۸ نیرو امدادی ) با دوستگاه امدادی ( خودرو نجات و خودرو سبک امدادی) در این عملیات حضور داشتند، اضافه کرد: پس از رسیدن نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با همکاری دیگر نیروهای امدادی آتش نشانی و اورژانس و با تلاش سه ساعته جسد فرد حادثه دیده از زیرآوار رهاسازی و به بیرون از معدن انتقال و تحویل عوامل ذیربط شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان با اعلام شماره تلفن ۱۱۲ برای ارائه خدمات امدادی از سوی  هلال احمر افزود : تلفن ندای امداد در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های حوادث احتمالی ازطرف مردم است .

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، این مسئول در پایان خاطر نشان کرد : همکاری و مشارکت دستگاه های امدادی از جمله آتش نشانی و هلال احمر در صحنه حادثه به چشم میخورد که سرعت عملیات امداد را بالا برده بود و این همکاری لازمه کار امدادرسانی در صحنه ها میباشد تا بتوانند بهتر و با سرعت بالاتری اقدام به کمک رسانی نمایند که هم از زحمات عوامل آتش نشانی و نجاتگران هلال احمر تشکر و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.