حادثه سازی تریلر

حادثه سازی تریلر

عصر خودرو : رئیس مرکز کنترل راه های کشور از انحراف به چپ روز گذشته دو دستگاه تریلر و کشته شدن ۲ سرنشین آن خبر داد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران سرهنگ سلبی با اعلام این خبر افزود: ساعت ۹:۳۰ صبح روز گذشته در استان کرمانشاه، محور خسروی ،‌حمیل کیلومتر ۷۰تصادفی بین دو دستگاه تریلر دانگ فنگ و ایویکو رخ داد.
وی انحراف به چپ خودروی تریلر دانگ فنگ را علت این حادثه دانست و اظهار داشت: این تصادف موجب کشته شدن ۲ راننده هر دو دستگاه تریلر و مجروح شدن یک سرنشین آن شد.
سرهنگ سلبی گفت: ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه روز گذشته در محور مراغه- هشترود ،استان آذربایجان شرقی بین دو دستگاه خودروی وانت، نیسان تصادفی رخ داد.
رئیس مرکز کنترل راه های کشور تصریح کرد: انحراف به چپ خودروی وانت نیسان علت تصادف بوده است که منجر به مجروح شدن ۵ سرنشین آن شده است.
*انحراف به چپ؛ علت ۱۵ درصد تصادفات جاده‌ای
سرهنگ سلبی تصریح کرد: بیشترین آمار کشته ها در جاده های کشور مربوط به انحراف به چپ خودروها می‌باشد و این در حالی است که ۱۵ درصد تصادفات جاده ای را انحراف به چپ خودروها به خود اختصاص داده است.
رئیس مرکز کنترل راه های کشور بیان داشت: خواب آلودگی و عدم توجه به جلو رانندگان موجب افزایش ۳۰ درصدی تصادفات جاده‌ای روز گذشته بوده است.
سرهنگ سلبی با اشاره به اینکه انحراف به چپ بیشترین کشته‌های جاده‌ای را در پی دارد، خاطر نشان کرد: به علت اینکه در انحراف به چپ خودروها، دو دستگاه خودرو مقابل هم قرار می‌گیرند بیشترین تلفات و حوادث را برجای میگذارد.

چهارشنبه ۱۵ شهریور   ۱۲:۴۰


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.