حادثه هفتم تیرماه ۱۳۶۰ استمرار نظام را تضمین کرد

به گزارش ایرنا، ‘محمد نبی حبیبی ‘ عصر سه شنبه در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در کرج افزود : در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی با تبلیغات گسترده خود سعی در شکاف بین مردم و روحانیت را داشتند.

وی ادامه داد:درآن دوران، توطئه های مختلف در گوشه وکنار ایران برای نابودی نظام اسلامی با حمایت دشمنان اسلام طراحی و اجرا شد.

حبیبی گفت: دشمنان اسلام با تبلیغات گسترده علیه روحانیت بویژه شهید مظلوم آیت الله بهشتی در ابعاد مختلف به دنبال متوقف کردن استمرار نظام اسلامی بودند.

وی افزود: این تبلیغات سوء دشمنان داخلی وخارجی حتی در پاره ای مواقع در افکار عمومی مردم مسلمان ایران تاثیر گذاشت اما با به شهادت رسیدن شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) ، مظلومیت شخصیت های دینی و روحانی برای مردم بیشتر آشکار شد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: بعد از به شهادت رسیدن آیت الله شهید بهشتی ، چهره پلید دشمنان اسلام آشکار شد.

وی ادامه داد: به دنبال حادثه هفتم تیر هوشیاری و بیداری مردم مسلمان ایران نسبت به دشمنان داخلی و خارجی بیشتر شد و حتی در جبهه های جنگ حق علیه باطل مردم با تمام توان در صحنه حضور یافتند و پیروزی های بزرگی رقم زدند.

حبیبی با بیان اینکه شهید بهشتی در زمان حیاتش مایه برکات فراوانی بود،گفت : شهادت این شخصیت وارسته نیز سبب آگاهی بیشتر مردم نسبت به مسایل روز شد.

وی اظهار داشت : نهال انقلاب اسلامی با خون شهیدان والامقام همچون آیت الله شهید بهشتی آبیاری شد و امروز به درختی تنومند در جهان تبدیل شده است . ک/۲

۶۹۱/۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۲۰۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.