حادثه ۷ تیر طومار ننگین ضدانقلاب در ایران را برچید

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستادکل در این بیانیه با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق و ارجمند امام راحل(ره)، آمده است: حادثه هفتم تیرماه نه تنها منجر به قرار گرفتن نظام در سراشیبی سقوط و فروپاشی نشد، بلکه خود به عاملی برای ظهور وحدت و یکپارچگی ملی ایرانیان و عزم و اراده آنان در مقابله مردمی با گروهک‌های ضد‌انقلاب و تروریست شد.

این بیانیه با اشاره به وقاحت رفتار و مواضع علنی آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و برخی کشورهای اروپایی مدعی دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در حمایت و همراهی با عاملان جنایت هفتم تیرماه طی ۳۱ سال گذشته، می افزاید: تردیدی نیست که سلطه‌گران و قدرت‌های زورگو و شیطانی دست‌یابی به اهداف و امیال استکباری خود را در سایه حمایت از اعمال مجرمانه و جنایت‌آمیز جستجو می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است:برغم این موضوع دور نخواهد بود روزی که جبهه بیداری و بصیرت جهانی که هم اینک در گذرگاه انقلاب‌های مردمی و اسلامی منطقه تقویت شده ، انتقام و قهر انقلابی خود را تبلور بخشیده و سرنوشت شوم و خفت‌باری را برای سرکردگان نظام سلطه رقم زند.

ستادکل نیروهای مسح در این بیانیه از هفتم تیرماه به عنوان فرصتی بسیار مهم و ارزشمند برای بازشناسی خط خصومت و دشمنی با انقلاب و شناخت ترفندها و نقشه‌های دشمنان برای رویارویی با انقلاب و ملت ایران و تلاش شیطانی آنها در مسیر براندازی نظام یاد کرده است.

این بیانیه می افزاید: چهره دشمن و شیوه‌های رویارویی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان قسم‌خورده انقلاب با نظام اسلامی در هر مقطعی از تاریخ متفاوت و گوناگون است اما بحمدالله با درایت رهبری و هوشمندی ملت ایران تاکنون تمامی ترفندهای آنان با ناکامی، شکست و رسوایی آشکار مواجه شده است.

این بیانیه در ادامه با تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان ارجمند و تاریخ ساز هفتم تیرماه، از اقشار و آحاد ملت ایران برای حضور باشکوه در آئین‌های گرامیداشت شهدای این فاجعه بزرگ دعوت به عمل آورده است.

ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرده است: پاسداشت حادثه هفتم تیر و باز انتشار پیامهای الهام بخشی که پس از آن فضای داخلی و خارجی کشور را تحت تاثیر جدی قرار داد همواره پشتوانه عظیمی برای ارتقای بصیرت و آگاهی ملت فهیم ایران به ویژه نسل بالنده و شجاع جوان امروز است.

سیام**۱۴۷۸ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۱۹۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.