حاشیه‌ بازی پرسپولیس و داماش۳

۱۷فروردین۱۳،

به گزارش فارس، تیم‌های پرسپولیس و داماش در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

*از ساعت ۱۳:۲۰ امروز در شرایطی که از ساعت ۱۰ بلیت‌فروشی آغاز شده بود، هواداران به داخل ورزشگاه رفتند.

*در حال حاضر نیز صف‌های طولانی هواداران داماش در دو گیشه مخصوص بلیت‌فروشی برای این تیم وجود دارد و هواداران در حال خریدن بلیت می باشند.

*شرایط داخل ورزشگاه نیز طوری است که در حال حاضر حدود ۱۰هزار هوادار داماشی که بیشتر لباس‌های آبی بر تن دارند در داخل ورزشگاه نشسته‌اند. البته حدود ۸۰۰ هوادار قرمزپوش نیز در ورزشگاه می باشند.

*تنش میان هواداران دو تیم از همین الآن که سه ساعت مانده به آغاز بازی در ورزشگاه دیده می‌شود، شعار علیه یکدیگر و مسائل مختلف در ورزشگاه شنیده می‌شود.

*بازار فروش فلافل نیز در مقابل ورزشگاه حرف اول را می‌زند. هوادارانی که از صبح امروز منتظر ورود به ورزشگاه بودند با آمدن ظهر برای خوردن غذا دست به کار شدند.

*مالکی رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس نیز امروز ظهر به اردوی قرمزپوشان آمد و دقایقی با آنها گفت‌وگو و سپس نهار خورد. مالکی برای بازیکنان پرسپولیس نیز آرزوی موفقیت کرد.

*هوای رشت که امروز صبح آفتابی و بسیار گرم بود در حال حاضر در حال ابری شدن است.

*مقابل هتل پرسپولیسی‌ها نیز با توجه به نیروی انتظامی از حضور هرگونه اشخاص خودداری می‌شود.

*طبل، سنج و دهل ابزار تشویق هواداران و لیدرهای تیم داماش است که با خود به داخل ورزشگاه می‌برند.

*از آوردن هرگونه اشیاء مانند روزنامه، بطری آب و مواد پرتابی توسط نیروهای انتظامی خودداری می‌شود. امروز مأموران نیروی انتظامی در هنگام ورود هواداران به داخل ورزشگاه چند مرتبه آنها را می‌گردند تا اشیایی به داخل ورزشگاه برده نشود.

*در شرایطی که حدود ۲ساعت و ۳۰ دقیقه مانده به بازی در ورودی هواداران پرسپولیس که در قسمت جنوبی ورزشگاه است بسته شد. دلیل این موضوع نیز پر شدن ۱۰ درصد از ورزشگاه عضدی که متعلق به پرسپولیسی‌ها بود است.

*به همین دلیل حدود ۵۰۰هوادار پرسپولیس که پیراهن قرمز و پرچم قرمز در دست دارند از ورودشان به داخل ورزشگاه جلوگیری شد. این هواداران بلیت در دست دارند اما اجازه ورود را ندارند. برخی از این هواداران دست به دامن لباس‌های آبی و پرچم‌ها شده‌اند که با خرید و پوشیدن آنها به داخل داماشی‌ها بروند و بازی را از نزدیک تماشا کنند.

اما از گیشه‌های بلیت‌فروشی مخصوص داماشی‌ها باید گفت که همچنان صف‌های طولانی حرف اول را می‌زنند و هواداران داماش در حال خریدن بلیت می باشند. در حال حاضر در ورزشگاه ۱۵هزارنفری عضدی حدود ۱۳ هزار نفر حضور دارند و در حال گوش کردن موزیک‌های مختلفی که برای آنها پیش‌بینی شده می باشند.

*اسکوربورد ورزشگاه نیز بازی‌های داماش و گل‌زنی‌های مهاجمان خود را به تصویر می‌کشد و همین موضوع سبب شده تا هواداران این تیم به وجد آیند.

*بر خلاف دفعات قبل در شرایطی که حدود ۲ساعت و نیم مانده به بازی نظم و انضباط بسیار دقیقی در مقابل در ورزشگاه عضدی حکم‌فرما است و خبرنگاران به راحتی می‌توانند برای پوشش خبری این بازی کارهای خود را انجام دهند.

*۱۰ لیدر پرسپولیس نیز که از تهران برای این بازی به رشت آمده‌اند مأمور ساماندهی هواداران پرسپولیس شده‌اند.

*بین هواداران پرسپولیس و داماش مأموران نیروی انتظامی نشسته‌اند تا نزدیکی هواداران این دو تیم سبب نشود آنها با یکدیگر درگیری پیدا کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.