حاشیه دیدار نفت تهران و راه‌‌آهن

 دیدار تیم‌های نفت تهران و راه آهن از ساعت ۲۰:۴۵ شب گذشته در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد و با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

* امید نماز مربی تیم ملی، غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ،‌ وحید طالب‌لو دروازه‌بان فصل گذشته شاهین و صمد مرفاوی از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا کردند.

* جایگاه خبرنگاران در حالی میزبان اصحاب رسانه بود که وسیله خنک کننده‌ای برای آنها در نظر گرفته نشده بود و خبرنگاران در گرما به پوشش خبری این بازی پرداختند.

* قبل از آغاز بازی مصطفی سیفی و هادی شکوری از نفت به سمت علی دایی رفتند و از سوی دیگر مهدی زارعی، محمدحسن رجب‌زاده و حسین پاشایی از راه آهن سمت ابراهیم‌زاده و نیمکت نفت رفتند.

* نور ورزشگاه دستگردی همچنان مشکل دارد و مانند دیدارهای فصل گذشته، مسابقات امسال هم با نور کم برگزار می‌شود.

* حدود ۲۰۰ نفر بازی این تیم را از نزدیک مشاهده کردند.

* در دقیقه ۳۹ و در حالی که به نظر می‌رسید سوشا مکانی از پشت محوطه ۱۸ قدم توپ را با دست لمس کرده علی دایی به شدت به این تصمیم اعتراض کرد و اعتقاد داشت داور به جای کارت زرد باید این بازیکن را اخراج می‌کرد.

پس از اعتراض علی دایی، شهبازی ناظر دیدار برای آرام کردن سرمربی راه آهن به سمت وی رفت و با دایی صحبت کرد و پس از این اتفاق علی دایی با بوسیدن سر شهبازی به سمت نیمکت رفت و بر روی آن نشست. نکته جالب اینکه دایی زمانی که سرمربی پرسپولیس بود در دیدار جنجالی با استیل آذین با سوشا مکانی به شدت مشکل پیدا کرده بود.

* گوینده ورزشگاه ابتدا زننده گل راه آهن را رجب زاده معرفی کرد که با تذکر علی دایی آن را به نام مجتبی شیری اصلاح کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.