حاشیه‌نگاری مهر از اتفاقات دیدار پرسپولیس – سایپا/ لحن شعارها تغییر کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در حالی با ۵ دقیقه تاخیر از ساعت ۱۹ و ۵ دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که برای تماشای این مسابقه کمتر از ۵ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند. این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود سایپا به پایان رسید. حاشیه نگاری خبرنگار مهر از این دیدار را در زیر می خوانید:

* در لحظاتی که تیم پرسپولیس از سایپا عقب افتاده بود تماشاگران این تیم با سر دادن شعارهایی خواهان حضور علی کریمی در میدان شدند. کریمی نیمه اول روی نیمکت بود اما در نیمه دوم به میدان آمد.

* بازیکنان و مربیان پرسپولیس و در راس آنها مصطفی دنیزلی و علی کریمی با اهدای گل به مقام شهدا ادای احترام کردند.

* کادر فنی تیم فوتبال سایپا پیش از آغاز مسابقه نزد نیمکت تیم پرسپولیس رفته و از جمع بازیکنان تیم سایپا روزبه شاه علی دوست نیز سمت نیمکت پرسپولیس رفت و از مربیان این تیم برای حضور در میدان رخصت خواست.

* همچنین غلامرضا رضایی ، سامان آقازمانی ، جواد کاظمیان و امیر حسین فشنگچی سمت نیمکت سایپا رفتند تا برای حضور در میدان از مربیان این تیم رخصت بگیرند.

* در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی مارکار آقاجانیان و آنتونیو سیموئز از مربیان تیم ملی حضور داشتند. همچنین غلامرضا بهروان و فریدون اصفهانیان از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* در جریان مسابقه مجبتی تقوی و مصطفی دنیزلی کمتر برای هدایت تیمهای خود از روی نیمکت بلند می شدند و مسئولیت هدایت تیم را به بیژن طاهری و محسن عاشوری سپرده بودند. دنیزلی در طول ۹۰ دقیقه از جایش تکان نخورد.

* بعد از گل سوم تیم سایپا تماشاگران ساکت شدند و تنها نظاره گر بازی بودند.

* در دقیقه ۶۶ بازیکنان تیم پرسپولیس بی توجه به مصدومیت مدافع سایپا بازی را ادامه دادند که این مسئله اعتراض نارنجی پوشان را در پی داشت.

* تماشاگران پرسپولیس در فاصله ۱۰ دقیقه به پایان مسابقه ورزشگاه را ترک کردند.

* علی پروین مدیر راهبری تیم فوتبال پرسپولیس نیز در دقایق پایانی با چهره ای گرفته ورزشگاه را ترک کرد.

* با وجود شکست سنگین پرسپولیس در این دیدار تماشاگران شعار “تماشاگر بی غیرت بازیکن با غیرت” را سردادند. البته آنها همچنین شعار دادند “تماشاگر بی غیرت نمی خوایم – بازیکن میلیاردی تشکر، تشکر”.

* علی کریمی و مصطفی دنیزلی تنها افرادی بودند که پس از این بازی تشویق شدند. تماشاگران ضمن تشویق دنیزلی از او خواستار شکست دادن تیم الهلال بودند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.