حاشیه‌های خواندنی همایش حامیان عارف در خانه والیبال

۲۰خردادماه،

شب قبل همایش حامیان و هواداران محمدرضا عارف در خانه والیبال برگزار شد که حاشیه‌هایی در بر داشت.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، همایش حامیان و هواداران محمدرضا عارف کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم که عصر روز قبل در خانه والیبال برگزار شد، با حاشیه‌های خواندنی همراه بود.  

 
* هواداران عارف بسیار زودتر از ساعت رسمی برنامه در سالن حاضر شده بودند و به طوری که جای خالی در سالن نبود و حتی خیابان حجاب نیز مملو از جمعیت شده بود.  
 
* حضور جمعی از طرفداران حسن روحانی در این همایش بسیار قابل توجه و جالب بود.  
 
*هواداران عارف با سردادن شعارهایی چون “عارف زنده‌ باد، خاتمی پاینده باد”، “عارف زنده باد، هاشمی پاینده باد”، “عارف زنده باد، روحانی پاینده باد”، ” رای ما یک کلام،‌اصلاحات والسلام”، “خاتمی، هاشمی، حمایت حمایت”، ” این است حرف عارف،‌ درود بر مخالف”، “درود بر خاتمی، درود بر هاشمی”، “زندانی سیاسی آزاد باید گردد”، “ایرانی می‌میرد،‌ ذ لت نمی‌پذیرد”، “عارف،‌روحانی، ائتلاف، ائتلاف” نسبت به کاندیدای انتخاباتی خود ابراز احساسات می‌کردند.
 
* تصاویری از سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی و محمدرضا عارف در دست حضار بود که رو آن نوشته شده  بود؛ “اصلاح‌طلبی،‌ صبر، تلاش و تدبیر می‌خواهد”.
 
* هواداران عارف پیکسل‌هایی با نام عارف بر روی لباس‌های خود حک کرده بودند و روی بعضی از بروشورهای تبلیغاتی شعار عارف با مضمون “منزلت، معیشت و عقلانیت” درج شده بود.  
 
*همچنین در این همایش فاطمه راکعی فعال اصلاح‌طلب و فرشته طائرپور تهیه کننده و افشین اعلا حضور داشتند و دقایقی هم سخنرانی کردند.  
 
*همزمان با ورود عارف و همسرش به سالن اشک شوق در چشمان بعضی از  جوانان و حضار حلقه زد.
 
* بروشورهای تبلیغاتی کاندیداهای مختلف شورای شهر از جمله لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان بین حضار توزیع می‌شد.  
 
* ازدحام جمعیت هواداران خیابان حجاب را به قدری شلوغ کرده بود که نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی مردم و ماشین‌ها را راهنمایی می‌کردند. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.