حاشیه‌های پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها؛ از ابتکار تا رضازاده

۳۱فروردین۱۳،

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همچون روزهای قبل با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مستقر در فرمانداری تهران معصومه ابتکار مهم‌ترین شخصیت امروز خیابان میرعماد بود، وقتی برای ثبت‌نام در انتخابات چهارمین دوره شوراها به فرمانداری تهران آمد.

وی پس از تکمیل پروسه ثبت‌نام خود با خوشرویی دعوت خبرنگاران برای انجام مصاحبه را پذیرفت و در این مصاحبه به تشریح فعالیت‌های اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها پرداخت.

الهه راستگو، عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار نیز پس از ثبت نام خود گفت: من با هدف خدمت به مردم وارد این عرصه شده‌ام.

وی افزود: با توجه به سابقه کاری و تجربیاتی که دارم، تلاشم بر این است که در زمینه‌های تخصصی همچون ایجاد اشتغال برای کارگران و زنان فعالیت داشته باشم.

محمد فنایی، مدرس و ناظر بین‌المللی در داوری فوتبال نیز صبح امروز برای ثبت‌نام در چهارمین دوره انتخابات شوراها به فرمانداری تهران آمد.

وی با بیان این‌که «من یک شهروند تهرانی هستم که با مشکلات شهر تهران آشنایی دارم» گفت: در شهرداری ۳۱ سال تجربه کاری در پست‌های مختلف را داشته‌ام همچنین سال‌ها در عرصه داوری فوتبال نیز تجربه دارم.

فنایی همچنین اظهار کرد: با حضور در شوراها می‌توان چالش‌ها و مشکلاتی را که وجود دارد به صورت شورایی حل کرد.

حسین رضازاده نیز از تویوتا لندکروز ۸ سیلندر خود در مقابل فرمانداری تهران پیاده شد و وقتی خبرنگاران می‌خواستند از او سوالاتی بپرسند به

آنها گفت: من بعدا با خبرنگاران صحبت می‌کنم. او در نهایت بدون انجام گفت‌وگو با خبرنگاران از فرمانداری خارج شد.

ولی‌زاده عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، غفرانی رییس سازمان مهندسی ساختمان استان تهران، دستغیب عضو حزب مردم‌سالاری و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نیز به جمع اشخاصی که خواهان نشستن بر صندلی‌های شوراهای شهر تهران می باشند، اضافه شدند.

مدیر عامل یکی از خبرگزاری‌ها و یکی از گویندگان خبر شبکه اول سیما نیز به همراه همسر خود امروز به فرمانداری تهران آمدند و البته به خبرنگاران گفتند که نامی از آن‌ها برده نشود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.