حاشیه‌های یک بازیکن/ پرونده – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ کریمی که فصل قبل در زمان سرمربیگری حمید استیلی با پرسپولیس قرارداد بست، در طول همین یک فصل و ۸ هفته، حاشیه‌هایی برای پرسپولیس درست کرده که این تیم را با مشکل مواجه کرده است. کریمی در همان اوایل فصل رابطه خوبی با حمید استیلی داشت. با استیلی رفیق بود اما اطرافیان تیم همیشه حرف از این می‌زدند که کریمی در ارنج پرسپولیس دخیل است. این حاشیه همیشه اطراف کریمی وجود داشت که او در ترکیب پرسپولیس نقش دارد ولی حمید استیلی هم این موضوع را تکذیب می‌کرد. مدتی گذشت تا حمید استیلی اخراج و مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس شد. دنیزلی اسفندماه مصاحبه‌ای کرد و گفت که پرسپولیس شانس زیادی برای موفقیت در آسیا و لیگ ایران ندارد. کریمی از همان جا به مخالفت با او برخواست و طی مصاحبه‌ای گفت مثل دنیزلی فکر نمی‌کنم: «من این طور فکر نمی کنم. اعتقاد دارم پرسپولیس اگرچه مسیر سختی در پیش دارد اما می تواند در آسیا قهرمان باشد. پرسپولیس تیم بزرگی است ، هواداران زیادی دارد و همیشه می تواند تیمی مدعی باشد.»

یک ماه بعد از این مصاحبه، پرسپولیس با الغرافه مسابقه داشت. این بازی مساوی شد و کریمی آنجا اختلافاتش با دنیزلی را علنی کرد. کریمی در مصاحبه‌ای گفت: «دنیزلی باید پاسخگو باشد.» او از دنیزلی انتقاد کرده بود که چرا برخی بازیکنان را بازی داده: «فکر می کنم برای این نتیجه ، مربی تیم مان هم باید پاسخگو باشد. وقتی یک بازیکن هفته قبل اشتباهی می کند و این بار باز به بازی می آید در روند تیمی هم اثر می گذارد.» کریمی در حالی از دنیزلی انتقاد کرد که او به عنوان یک بازیکن حق دخالت در ترکیب پرسپولیس را نداشت. البته کریمی بعد از یکی دو روز، از دنیزلی عذرخواهی کرد {ایـــنـــجـــا} اما سرمربی پرسپولیس این عذرخواهی را کافی نداست و این بازیکن را از ترکیب تیمش بیرون گذاشت {ایـــنـــجـــا}. البته خود کریمی که حاضر نبود قبول کند توسط دنیزلی تنبیه شده، گفت که خسته بوده و به همین دلیل همراه پرسپولیس به تبریز نرفته است {ایـــنـــجـــا}. یک روز بعد از این مصاحبه، کریمی تی‌شرتی را بر تن کرد که روی آن نوشته بود: «من نمی‌ترسم.» این آغاز جنگ رسمی با مصطفی دنیزلی بود. پس از آن، کریمی با محمد نصرتی هم درگیر شد {ایـــنـــجـــا} و گرچه آن‌ها این درگیری را تکذیب کردند، اما همه می‌دانستند که کریمی به معضلی در باشگاه تبدیل شده و یکی از مشکلات اصلی مربیگری دنیزلی در پرسپولیس است.

چند روز بعد کاپیتان پرسپولیس مصاحبه‌ای پر سر و صدا انجام داد و گفت که آخر فصل از این تیم می‌رود {ایــــنـــجـــا}. او که می‌دانست دنیزلی در پرسپولیس ماندنی است، در این تیم جایی برای خود متصور نمی‌شد و تصمیمش را گرفته بود که برود. او حتی در مصاحبه با روزنامه‌های اماراتی گفت: «دوست دارم دوباره پیراهن الاهلی را بپوشم.» با این حال رویانیان اصرار می‌کرد که کریمی در تیم بماند. اما کریمی که نمی‌خواست با دنیزلی در یک تیم بماند، حرف از جدایی زد و گفت که رویانیان او را نخواسته {ایـــنـــجـــا}. یکی دو روز بعد پشت پرده منتفی شدن حضور کریمی در پرسپولیس مشخص شد؛ رویانیان می‌خواست کریمی فقط یک بازیکن باشد نه یک تصمیم‌گیرنده. از باشگاه خبر رسید کریمی شرط گذاشته در صورتی در پرسپولیس می‌ماند که بازیکنانی مثل مازیار زارع قراردادشان را تمدید کنند.

او علاوه بر این‌که مخالف حضور دنیزلی بود، شرط گذاشته بود که چند بازیکن کم کیفیت فصل قبل هم در تیم بمانند. با این حال رویانیان توانست نظر کریمی را جلب کند و با او قرارداد ببندد {ایـــنـــجـــا}. همین اتفاق، زمینه‌ساز حاشیه‌های پرسپولیس در لیگ برتر دوازدهم شد. کریمی در دوره سرمربیگری مانوئل هم ایرادهایی از کادر فنی گرفت تا نشان دهد اصولا رابطه خوبی با مربیان ندارد. رویانیان هم که دید کریمی تبدیل به یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس شده، با حفظ احترام او، مصاحبه‌ای کرد و گفت: «اگر مشکل حل نشود دست به جراحی می‌زنم.» اتفاقا عادل فردوسی‌پور در برنامه نود از مدیرعامل پرسپولیس پرسید: جراحی یعنی اخراج کریمی؟ که رویانیان هم گفت نمی‌خواهد فعلا اسم ببرد. با این حال همه می‌دانستند منظور رویانیان از جراحی، اخراج علی کریمی است{ایـــنـــجـــا}. شاید این اتفاق در همین روزها رخ دهد چراکه رویانیان تهدید کرده هر بازیکنی دلش با تیم نیست، خودش باید برود{ایـــنـــجـــا}.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.