حاشیه جالب در پایان دیدار ایران-لبنان

خبرگزاری فارس: این بار خبرنگاران سراغ فوتبالیست‌های ناکام نرفتند

بینا- خبرنگاران ایرانی حاضر در بیروت پس از دیدار ایران و لبنان از گفت‌وگو با بازیکنان تیم ملی خودداری کردند.
به گزارش فارس از لبنان، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از مسابقات المپیک لندن و پس از درخشش ورزشکاران ایرانی در این دوره از رقابت ها و حمایت رسانه ها از این ورزشکاران و انتقاد به وضعیت فوتبال کشور اعلام کردند به رسانه ها نیازی ندارند و این رسانه ها هستند که به آنها نیاز دارند.
بازیکنان تیم ملی در اردوی مجارستان تصمیم گرفتند از مصاحبه با رسانه ها خودداری و به قول خودشان رسانه ها را تحریم کنند. دلیل اصلی این تصمیم مواردی بود که در بالا به آنها اشاره شد؛ یعنی موفقیت ورزشکاران سایر رشته ها و ناکامی فوتبالیست ها و ارائه بازی های ضعیف با وجود دریافت مبالغ میلیاردی.
آنها به همین دلیل در این مدت حاضر به گفت و گو با رسانه ها نشدند اما اکنون که اولین شکست تاریخ ایران مقابل لبنان رقم خورد رسانه ها اعلام کردند با ورزشکارانی صحبت می کنند که برای ایران افتخار آفرینی می کنند و به رسانه ها که نماینده مردم هستند احترام می گذارند. به همین دلیل خبرنگارانی که از ایران برای پوشش خبری بازی به لبنان رفتند پس از بازی سراغ بازیکنان نرفتند و از حضور در منطقه ویژه مصاحبه با بازیکنان خودداری کردند.
بازیکنان پس از بازی ها به منطقه میکسد زون می روند و به مصاحبه می پردازند اما خبرنگاران ایرانی از مصاحبه با بازیکنان تیم ملی خودداری کردند تا بازیکنان فعلا سرگرم دریافت مبالغ میلیاردی خود باشند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.