حاشیه دیدار دو تیم فوتسال صبای قم و گیتی پسند اصفهان

به گزارش ایرنا، در این مسابقات تیم فوتسال صبای قم تا ثانیه های پایانی بازی با نتیجه ۳ بر ۱ از حریف خود جلو افتاده بود و در حالی که بسیاری از تماشاگران با تصور پیروزی قطعی این تیم، سالن را ترک کرده بودند، تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد در چهار ثانیه پایانی بازی دو گل را به ثمر رسانده و بازی را به تساوی بکشاند.

*به دلیل استعفای امیر شمسایی از سرمربی گری تیم فوتسال صبای قم، شب گذشته محسن حسن زاده به صورت موقت جایگزین وی شد، ˈحسن زادهˈ امروز نیز به دلیل محرومیت از طرف کمیته انضباطی نتوانست از روی نیمکت بازی را دنبال کند.

*قدرت الله باقری مربی تیم فوتسال صبای قم امروز به جای ˈمحسن حسن زادهˈ از روی نیمکت هدایت این تیم را برعهده داشت. گفتنی است وˈمحسن حسن زادهˈ و ˈناصر شریفیˈ در جریان حاشیه های بازی دو تیم فوتسال صبای قم و فرش آرای مشهد از طرف کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شدند.

*دریافت دو گل در ثانیه های پایانی بازی باعث انتقاد شدید تماشاگران تیم فوتسال صبای قم شد.

* سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با حضور در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم بازی این دو تیم را از نزدیک تماشا کرد.

*سعید تقی زاده بازیکن قمی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با ارایه یک بازی زیبا، نقش کلیدی در به ثمر رسیدن اولین گل تیمش به صبای قم داشت. وی که سال گذشته در تیم فوتسال صبای قم بازی می کرد در ابتدای بازی با دسته گل به سمت نیمکت تیم سابق خود حرکت کرده و برای حضور در زمین از مربیان این تیم رخصت خواست.

* مربیان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بارها به داوری انتقاد کرده و یکی از بازیکنان این تیم نیز با کادر داوری درگیری لفظی پیدا کرد و بر همین اساس بازی چند دقیقه ای متوقف شد. ک/۴

۷۴۰۱/ ۵۵۰/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.