حاشیه سخنرانی احمدی نژاد به روایت دو رسانه

سخنرانی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری در شب بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جمع شیفتگان امام راحل(ره)با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایرنا، از ساعت ۲۱ شامگاه شنبه صحن مطهر حرم امام خمینی (ره) برای شنیدن سخنان محمود احمدی نژاد مملو از جمعیت شده بود و مردم منتظر آمدن رییس جمهوری بودند.

*ساعت ۵۰/۲۱ دقیقه با آمدن رئیس جمهور جمعیت شعارهای ‘ احمدی دلاور پیرو خط رهبر’ و ‘احمدی احمدی خدا نگهدار تو’ را سردادند.

* شمار زیادی از عکاسان، فیلمبرداران و خبرنگاران برای پوشش تصویری و خبری در این مراسم حضور داشتند.

* مردم حتی پس از شروع سخنرانی آقای احمدی نژاد همچنان در حمایت از رییس جمهور شعار می دادند.

* امسال نسبت به سال های گذشته نظم خاصی در حرم مطهر امام (ره) حاکم بود.

* حین سخنرانی رییس جمهور، تعدادی از مردم نامه ها و درخواست های خود را به نمایندگان رییس جمهور می دادند.

*در دقایق پایانی سخنرانی رییس جمهور جمعیت یکصدا فریاد می زد : ‘ احمدی دلاور پیرو خط رهبر’ آقای احمدی نژاد نیز در این هنگام رو به مردم گفت : مخلص همه شما هم هستم تا چند دقیقه دیگر خدمت شما می رسم.

* در انتهای سخنرانی ریاست جمهور و هنگامی که عبارت’ به زودی جهان از وجود زورمداران و ستمگران و مستکبران خالی خواهد شد’ از سوی رییس جمهور گفته شد، جمعیت شعار ‘این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده’ را سر داد و ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه سخنرانی رییس جمهوری خاتمه یافت. 

حاشیه های سخنرانی احمدی نژاد به روایت خبرآنلاین

بخش‌هایی از سخنرانی امسال محمود احمدی‌نژاد در حرم مطهر امام راحل، بی‌شباهت به سال گذشته نبود.

به گزارش خبرآنلاین، امسال نیز اظهارات رئیس جمهور با بیش از دو ساعت تأخیر از سوی شبکه اول سیما پخش شد و به صورت زنده و مستقیم مخابره نگردید. مطابق برنامه ریزی ستاد ارتحال امام(ره)، محمود احمدی‌نژاد پس از اقامه نماز مغرب و عشا نوبت سخنرانی داشت، اما اظهارات وی، نیمه شب و در بامداد روز چهاردهم خرداد در رسانه ملی منتشر شد.
تصاویر دو نفرهای از احمدی‌نژاد با رهبر معظم انقلاب در دستان اغلب مردم نزدیک به تریبون دیده می‌شد. پلاکاردی با عنوان «خادم مردم، خدا قوت» در دستان یکی از حاضران در این مراسم بود که در تصویری که از صدا و سیما پخش شد، فرد دیگری مانع از به نمایش درآمدن آن می‌شد.

در نیمه پایانی سخنرانی احمدی‌نژاد، جمعی از حاضران نزدیک تریبون با فریاد شعار «احمدی دلاور پیرو خط رهبر» سر دادند که رئیس جمهور دقایقی سخنانش را قطع کرد و خطاب به ان‌ها گفت: خیلی ممنون، قبول است.
او که در طول سخنرانی‌اش بارها اشاراتی با دستانش داشت، همچون سال گذشته خطاب به کسی که مشخص نبود کیست، گفت: مخلص شما هم هستم، دو سه دقیقه دیگر می‌رسم و بعد نوبت شماست.

رئیس قوه مجریه پایان بخش سخنانش را به بیان عباراتی به نقل از مردم خطاب به امام راحل اختصاص داده و گفت: در بیست و سومین سالگرد ارتحالت، عشق تو سوزان تر در قلب ملت جاری است و پیام و راه تو فروزان‌تر از همیشه فراروی آزادی خواهان قرار دارد.

جملات رئیس جمهور تمام نشده بود که بار دیگر فریادهای حاضران بلند شد که شعار می‌دادند «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده». شعارها آنقدر تکرار شد که صداوسیما صدای محیط را قطع کرد. به گونه‌ای که فقط صدای احمدی‌نژاد از رسانه ملی پخش می‌شد. رئیس جمهور در پایان برای مردم آرزو کرد که پیروز و سربلند باشند.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.