حاشیه صدور چک بلامحل خانم بازیگر ادامه دارد.

به منظور جلوگیری از حراج آثار هنری «هدیه تهرانی»، فرصت یک ماهه برای پرداخت بدهی مالی به این بازیگر سینمای ایران داده شد.

 

TehRaNI

 

به گزارش “۱ پارس” به نقل از فارس, «علی فرزان فرد» وکیل پرونده بهزاد فراهانی‌پور درباره آخرین مرحله مزایده قاب ‌عکس‌های هدیه تهرانی توضیح داد: با توجه به صحبت‌های مطرح شده در روزهای اخیر جهت جلوگیری از حراج قاب عکس‌های ایشان، ‌به خانم «هدیه تهرانی» فرصت یک ماهه داده شد تا در این فرصت اقدام به پرداخت دیون خود نماید.

 

وی در ادامه گفت: امروز حراج آثار هدیه تهرانی برگزار نشد و فرصت یک ماهه به ایشان داده شد تا نسبت به دیون خود اقدام مؤثر نماید؛ در صورت عدم اقدام ایشان مزایده دوم آثار هنری برگزار می‌شود.

 

h-tehrani

 

فرزان فرد در ادامه گفت: از طریق مراجع ذیربط به خانم هدیه تهرانی تذکر داده شده است که بر وفق قانون چک و اصلاحات بعدی آن‌، خسارت تاخیر تادیه دیون موکل بر عهده ایشان است که در صورت درخواست موکل، خانم تهرانی ملزم به پرداخت آن خواهد بود. به نظر می‌رسد ایشان بهتر است این نکته مهم را مد نظر قرار داده و پرداخت دیون خود را در اولویت مالی و کاری خویش قرار دهد.

 

وی در خاتمه گفت: امیدواریم ظرف یک ماه آینده و قبل از به جراح گذاشتن آثارشان نسبت به پرداخت دیون خویش اقدام نمایند تا این مسئله ختم به خیر شود.

 

«هدیه تهرانی» به دلیل صدور چک بلامحل بابت حق‌الوکاله و هزینه دادرسی و پرداخت خسارت تاخیر و تادیه از تاریخ سررسید چک در حق بهزاد فراهانی‌پور به پرداخت مبلغ ۴۶۳۲۵۶۲۷۰ ریال محکوم شده است.

 

این محکومیت در رابطه با برپایی نمایشگاه عکس «آبان‌گان» در آذرماه ۸۸ بوده است که با حاشیه‌های فراوانی روبرو شد.

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.