حافظان خطبه غدیرخم کمک بها مسافرت به عتبات عالیات دریافت می‌کنند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، گفت: حافظان خطبه غدیرخم کمک بها مسافرت به عتبات عالیات دریافت می‌کنند.

به گزارش تفسیری سرویس «دانشگاهی» ایسنا، عصمت سوادی در مراسم جشن بزرگ عید غدیرخم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد، گفت: اتفاق تاریخی غدیرخم دو شاخص مهم اخلاق مداری و دین مداری را پیرامون نحوه بیعت با رهبری و حرکت در مسیر معیارهای مشخص شده قرآن کریم با هدف دستیابی به سعادت دنیا و آخرت، در اختیار بشریت قرار داد.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات سعی دارد تا در مسیر اخلاق مداری و دین مداری که در اتفاق غدیر خم صورت گرفت، حرکت کند، ادامه داد: برگزاری برنامه‌های گوناگون و متنوع معنوی با محوریت غدیرخم می‌تواند در تبیین مفاهیم معنوی این اتفاق کمک شایانی کند.

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات از اهدای کمک بها مسافرت به عتبات عالیات به حافظان خطبه غدیرخم توسط این معاونت به دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد علوم و تحقیقات خبر داد و گفت: حافظان خطبه غدیرخم با معرفی معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات به ستاد نهج البلاغه از این کمک بها برخوردار می‌شوند.

سوادی در بخش دیگری از این همایش گفت: جهت پاسداشت عید غدیرخم، نشست حلقه صالحین با حضور اساتید بسیجی و گروه معارف، گفتمان غدیر خم در دانشکده‌های علوم انسانی، مهندسی پزشکی و مدیریت این واحد دانشگاهی برگزار شد.

وی گفت: جشنواره پژوهش‌های غدیرخم و خطابه غدیرخم به میزبانی واحد علوم و تحقیقات با حضور کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مجید معارف، محقق و استاد دانشگاه نیز در این مراسم به تفسیر خطبه غدیرخم پرداخت و گفت: این خطبه شامل بخش‌های متنوع و فراگیری بوده و پاسخگوی همهی سئوالات بشر است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.