حافظه فلش برای انتقال اطلاعات از گوشی‌های اندرویدی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت SanDisk حافظه فلش تازهی را عرضه کرده است که به صورت همزمان با سیستم‌های ورودی micro-USB و USB 2.0 سازگاری دارد و برای آن دسته از کاربران اندرویدی ساخته شده است که قصد دارند از دستگاه‌های موبایلی اطلاعات مورد نیاز خود را انتقال دهند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، "دینش باهال"(Dinesh Bahal) مدیر بازاریابی شرکت SanDisk در این خصوص گفت: «این محصول تازه SanDisk Ultra Dual USB Drive نام دارد و یک راه ارتباطی برای انتقال فایل‌ها و همچنین سیستم تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده روی گوشی هوشمند و رایانه لوحی محسوب می‌شود».
 
او در ادامه توضیح داد: «این درایو تازه مبتنی بر ابزار Memory Zone شرکت SanDisk ساخته شده است تا بتواند حافظه بیشتری را در اختیار کاربران موبایلی بگذارد».
 
فلش SanDisk Ultra Dual USB Drive روش تازهی را برای انتقال اطلاعات از گوشی‌های هوشمند اندرویدی، تبلت‌های مبتنی بر ورودی micro-USB و رایانه‌های مبتنی بر ورودی USB ارایه می‌دهد.
 
با توجه به اینکه دیگر روش‌های موجود برای انتقال اطلاعات از روی دستگاه‌های موبایلی به رایانه‌های شخصی کابل، ابزارهای مخصوص یا سیستم‌های بی‌سیم نیاز دارد، سیستم SanDisk Ultra Dual  به گونه‌ای ساخته شده است که به صورت مستقیم به دستگاه موبایلی متصل می‌شود و اطلاعات را به همین سادگی در اختیار می‌گیرد.
 
این حافظه فلش قادر است تا ۶۴ گیگابایت اطلاعات را درخود نگه دارد و قسمت ورودی آن هم به صورت کشویی داخل دستگاه می‌رود تا فضای کوچک‌تری را اشغال کند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.