حال بیمار پیوند همزمان قلب و کلیه خوب است

۲۸خردادماه،

رئیس بخش جراحی قلب مرکز پزشکی مسیح دانشوری خبر داد:

وضعیت بیماری که مورد دومین عمل پیوند همزمان قلب و کلیه در مرکز پزشکی مسیح قرار گرفته است رضایت بخش اعلام شده است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر ضرغام‌حسین ‌احمدی رئیس بخش جراحی قلب مرکز پزشکی مسیح دانشوری وضعیت بیماری که مورد دومین عمل پیوند همزمان قلب و کلیه در مرکز پزشکی مسیح قرار گرفته بود را رضایت بخش اعلام کرد.

وی با اشاره به انجام موفقیت‌آمیز دومین پیوند همزمان قلب و کلیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری تیم پیوند کلیه بیمارستان طالقانی و تیم پیوند قلب بیمارستان مسیح دانشوری در اواخر فروردین ماه گفت: بیماری که مورد عمل پیوند قرار گرفت به سبب نارسایی کلیه از سال قبل هفته‌ای سه بار دیالیز می‌شد و به دلیل  ابتلا به نارسایی شدید قلبی خانه‌نشین شده
بود. خوشبختانه با انجام این عمل پیوند سلامتی خود را بازیافته و به زندگی عادی و فعال خود بازگشته است و هم اکنون حال عمومی وی رضایتبخش و مساعد است.

رئیس بخش جراحی قلب مرکز پزشکی مسیح دانشوری افزود: دهنده دومین پیوند همزمان قلب و کلیه فرد ۲۴ ساله‌ای بود که در اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود و خانواده وی با اهدای اعضایش به بیماران نیازمند پیوند حیات مجدد بخشیدند .

دکتر ‌احمدی خاطرنشان کرد:‌ مراقبت‌های ویژه توسط‌ تیم‌های اتاق عمل اعم از پرفیوژنیست، کادر بیهوشی، کادر پرستاری، اتاق عمل، ICUو CCUدر مورد این بیمار به خوبی و با هماهنگی کامل انجام شد. همچنین کادر پرستاری ICUو  CCUبیمارستان مسیح دانشوری در انجام مراقبتهای قبل و بعد از عمل نهایت تلاش را انجام دادند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.