حال مبارک وخیم تر شد/ دیکتاتور با تنفس مصنوعی زنده است

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری الشرق الاوسط مصر گزارش داد: حال حسنی مبارک که در اتاق مراقبتهای ویژه در بیمارستان زندان طره نگهداری می شود وخیم شده است.

پایگاه مصری بیان کرد: وضع وی به قدری وخیم است که تاکنون پنج بار تنفس مصنوعی به وی داده اند و برخی منابع مسئول از احتمال انتقال وی به بیمارستان نظامی یا مرکز بهداشت جهانی که قبل از محکومیتش در آن نگهداری می شد خبر می دهند.

پایگاه فوق افزود: مسئولان زندان طره تیم پزشکی قلب و عروق را به بالین رئیس جمهوری مخلوع مصر طلبیده اند و مشخص شده است که وی از افسردگی شدید رنج می برد.

از سوی دیگر برخی منابع امنیتی به خبرگزاری رویترز اعلام کردند: تیمی پزشکی از وزارت کشور با مبارک ملاقات کرده است و از وخامت حال وی خبر داده است.

بر اساس گزارش این تیم زندان طره آماده قبول مبارک نبوده است و باید از این مکان منتقل شود و هم اکنون مبارک در اتاق مراقبتهای ویژه این بیمارستان قرار دارد.

مبارک اخیرا از سوی دادگاه مصر به حبس ابد محکوم شد که این حکم خشم شدید مردم مصر را از اینکه دیکتاتور مخلوع باید به خاطر ارتکاب جنایات فراوان به اعدام محکوم می شد، به دنبال داشته است که با برگزاری تظاهرات میلیونی در میدان التحریر آن را نشان دادند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.