حامد بهداد بعد از پایان «فرزند چهارم» به ایران بازگشت

 

 

 

خبرگزاری فارس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان روزهای پایانی را سپری می‌کند و بازی «حامد بهداد» در این فیلم به پایان رسید و به ایران بازگشت.به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «فرزند چهارم» رو به پایان است و به تازگی بازی «حامد بهداد» در این فیلم به پایان رسیده و به ایران بازگشته است. به زودی فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده فیلم به اتمام می‌رسد وگروه به ایران بازخواهند گشت.

ظرف روزهای گذشته هواپیمای بازیگران این فیلم در صحرای آفریقا سقوط کرد و درهمین رابطه احمد مسجد جامعی عضو کمسیسون فرهنگی شورای شهر تهران از حادثه سقوط هواپیمای حامل کارگردان ایرانی در آفریقا به عنوان حادثه‌ای که پایان مثبتی برای سینمای ایران داشت، یاد کرد.

 

احمد مسجد جامعی در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به این اتفاق گفت: حدود یک ماه پیش گروه فیلمبرداری و کارگردانی فیلم فرزند چهارم برای ضبط بخش هایی از این فیلم راهی خارج از کشور راهی آفریقا شده بودند که در طی فیلمبرداری صحنه‌های هوایی مربوط به سکانس فینال این فیلم، به دلیل نقص فنی هواپیمای ملخ‌داری که کارگردان و گروه فیلمبرداری را در خود جای داده بود دچار سانحه شدند که خوشبختانه جز برخی جراحات سطحی آسیب عمده‌ای به هیچ یک از اعضای گروه وارد نیامد.

 

به گفته او در این اتفاق مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حامد بهداد حضور داشتند اما به هیچ یک از آن‌ها آسیبی نرسید و این خبر درحالی که در چند وقت اخیر که خبرهای خوشی از حوزه سینما کمتر شنیده‌ایم، به عنوان یک خبر مثبت و امیدوار‌کننده برای سینمای ما محسوب می‌شود.بنابراین گزارش، فیلمبرداری «فرزند چهارم» تازه‌ترین ساخته وحید موساییان چندی پیش طی مراسمی با حضور مسعود کیمیایی در پردیس سینمایی ملت تهران آغاز شد. گروه بعد از فیلمبرداری سکانس‌های تهران عازم آفریقا شد.مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی،حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه، معصومه قاسمی پور، زهرا برومند،ساناز زرین مهر و حامد بهداد بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

 

منبع: فارس

 

قرص شستشوی لباس دیسکاوری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.