حامد iبهداد با ˝دارکوب˝ iبه صحنه می‌رود

دوشنبه ۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

بعد از محرم و صفر

آلبوم ˝آب،باد،خاک،آتش˝ بعد از محرم و صفر روانه بازار موسیقی می گردد و همزمان با انتشار یافتن این اثر گروه دارکوب با اجرای قطعات تازه iبه صحنه می‌رود.

همایون نصیری، نوازنده و سرپرست گروه دارکوب در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: آلبوم تازه گروه دارکوب iبه اسم “آب،باد،خاک،آتش” بعد از محرم و صفر روانه بازار موسیقی می‌شود.

سرپرست گروه دارکوب درباره دلایل تاخیر انتشار یافتن این اثر موسیقایی گفت: این آلبوم همهی‌مراحل نهایی از جمله اخذ مجوز را پشت سر گذاشته است و ما دوست داریم همزمان با انتشار یافتن این اثر با اجرای قطعات تازه با گروه دارکوب iبه صحنه رویم؛به همین سبب این اثر بعد از محرم منتشر می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان نمود: همچنین تصمیم گرفتیم با تمرین بسیار این کنسرت را برگزار کنیم؛ زیرا این کنسرت با اجرایی متفاوت و کیفیت بالا برگزار می‌شود و تنها هدف ما احترام iبه مخاطبان است.

این نوازنده در ادامه با اشاره iبه اینکه حامد iبهداد و محسن شریفیان iبه عنوان خواننده با این گروه همکاری می‌کند،درباره اعضا و نوازندگان این اثر موسیقایی گفت: در این اثر پویا نیک‌پور، میلاد درخشانی، دارا حاویی، امید حاجیلی، مسعود همایونی، آرش مقدم، پیام رونقی، iبهرام آقاخان و کوروش بابایی، حامد iبهداد و… از اعضا می باشند.همچنین من iبه عنوان سرپرست گروه و نوازنده سازهای کوبه ای با این گروه همکاری می‌کنم.

همایون نصیری در ادامه با اشاره iبه اینکه این اثر موسیقایی بر ریتم موسیقی نواحی ایران و موسیقی آمریکای لاتین تاکید دارد، درباره این اثر گفت: در این آلبوم از آواهای ایرانی، تم‌های نمودی، خراسانی و … استفاده شده است.همچنین این اثر iبه سبک هاوس بسیار نزدیک است.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.