حامیان صهیونیسم نمی توانند مدعی صلح باشند

جام جم آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار وزیر امور خارجه دولت قانونی فلسطین، با اشاره به اینکه حامیان رژیم صهیونیستی نمی توانند مدعی دموکراسی، صلح و حقوق بشر باشند تأکید کرد: فلسطین متعلق به تمام جهان اسلام است و باید آزاد شود و به لطف خدا پیروزی نزدیک است.

  سعید جلیلی افزود: امروزه اروپا و امریکا برای پشتیبانی از رژیم صهیونیستی با چالش جدی ازجانب مردم روبه‌رو شده اند و حامیان غربی رژیم صهیونیستی پاسخی برای مردم خود ندارند.

وی رژیم صهیونیستی را ضعیف‌تر و منزوی‌تر از همیشه و فریادهای این رژیم را همانند ناله‌های فرد محتضر دانست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مردم اروپا و امریکا نه‌تنها حاضر نیستند هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی را بپردازند، بلکه امروزه دوری از رژیم صهیونیستی به شاخصی برای جلب آراء در جهان غرب و عرب تبدیل شده است.

محمد احمد عوض وزیر امور خارجه دولت قانونی فلسطین نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از روند بازسازی منطقه غزه تصریح کرد: آزادی فلسطین وعده قطعی الهی است و ما وظیفه داریم با ابتکارهای جدید و تلاش‌های پیگیر، در تحقق این وعده الهی تعجیل کنیم.

وی با تقدیر از حمایت‌های عملی جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم فلسطین، افزود: شرایط امروز غزه ازجمله کمبود سوخت و برق، یک بحران انسانی است و کشورهایی که در قبال این موضوع سکوت می کنند در این جنایت حقوق بشری شریک هستند.( واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.