حامیان منافقین و تلاش برای ترویج تنش‌های قومی در ایران

۰۷اردیبهشت،

یکی از اعضای کنگره آمریکا که از حامیان منافقین است، پنجشنبه هفته قبل طرحی را برای ترویج جدایی طلبی قومی در ایران پیشنهاد کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، “دانا روراباکر” از اعضای کنگره آمریکا روز پنجشنبه طرحی را پیشنهاد کرد که شورای دولتی پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیون آمریکا را  مجاب می‌سازد که برنامه‌های خبری به زبانهای آذری و بلوچ در ایران و مناطق مرزی با پاکستان پخش کنند.

شورای ملی ایرانیان آمریکا (NIAC) در مقاله‌ای این اقدام روراباکر را در جهت ترویج تنش‌های جدایی‌طلبی دانست و افزود: دانا روراباکر که یکی از حامیان سرسخت سازمان تروریستی منافقین است، هیچ‌گاه از ترویج جدایی‌طلبی قومی و حمایت از گروه‌های خشن به منظور فشار آوردن به ایران شرم نمی‌کند.

این اقدام روراباکر که تنها گوشه‌ای از اقدامات حامیان منافقین علیه ایران است حاکی از این موضوع می‌باشد که حداقل دو عامل سبب می‌شود آنها حمایت‌های بی‌دریغ خود را متوجه سازمان تروریستی منافقین سازند و به عنوان لابی منافقین در دولت آمریکا فعالیت کنند. این دو عامل یکی دلارهای منافقین است که بی حساب و کتاب به حامیان خود می‌دهد و عامل دوم که گویا مهمتر از عامل اول است، حس مخالفت و دشمنی این اشخاص با جمهوری اسلامی است که آنها را به سمت گروه‌های مخالف و معاند ملت ایران می‌کشاند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.