حبیبی: معرفی نامزد دولت در سفرهای استانی تخلف آشکار است

دو پهلو حرف زدن در شان رئیس جمهور نیست

ایران > انتخابات
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور باید از معرفی نامزد مورد نظر خود در سفرهای استانی پرهیز کند این یک تخلف آشکار از قانون است گفت: کسانی که بخواهند رقابت‌ها را از حوزه اخلاق، نقد منصفانه و ارزیابی هوشمندانه خارج کنند و یک فضای تنازع پدید آورند فقط به دشمن خدمت می‌کنند و مردم این حرکات را در وقت خود پاسخ معقول خواهند داد.

محمدنبی حبیبی در نشست دبیران این حزب با اشاره به اینکه چرخه تولید در کشور به دست با کفایت کارگران می‌چرخد اظهار داشت: کارگران به خاطر صبوری در برابر مشکلات راه‌اندازی چرخ تولید را با همه مشکلات بر دوش دارند.

وی افزود: کارگران می‌دانند تولید یعنی مهار تورم و گرانی، تولید یعنی رفع مشکل بیکاری و اشتغال و این میدان اصلی جهاد کارگران علیه سیاست‌های تحریم و تهدید دشمنان اسلام است.

اهم اظهارات محمدنبی حبیبی به نقل از مهر از این قرار است:

  • شورای نگهبان با هوشمندی عمل خواهد کرد. لذا کسانی که بخواهند فتنه‌گری کنند در هر مقامی و مرتبتی باشند مردم آنها را طرد خواهند کرد.
  • (با اشاره به بعضی سخنان دوپهلو و اختلاف افکن رئیس جمهور در سفر به اصفهان و خوزستان) شأن رئیس جمهور دو پهلو سخن گفتن و مطالب را به جهت تشویش اذهان مطرح کردن نیست.
  • دولت امروز مسئولیت خطیر برگزاری انتخابات را دارد و باید از هرگونه قول و فعلی که این مسئولیت را مخدوش کند، پرهیز نماید.
  • رئیس جمهور باید از معرفی نامزد مورد نظر خود در سفرهای استانی پرهیز کند این یک تخلف آشکار از قانون است. کسانی که بخواهند رقابت‌ها را از حوزه اخلاق، نقد منصفانه و ارزیابی هوشمندانه خارج کنند و یک فضای تنازع پدید آورند فقط خدمت به دشمن می‌کنند و مردم این حرکات را در وقت خود پاسخ معقول خواهند داد.
  • غرب به ویژه آمریکا تروریست‎ها را مجهز به سلاح شیمیایی کرده است. تا با آن به قتل عام شهروندان سوری بپردازد. استفاده از سلاح شیمیایی نشان می‌دهد غرب در حمایت از تروریست‌ها به آخر خط رسیده است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.