حبیب گردانی: الجزیره ریکاردو را دارد و تراکتور هم بهترین مدافعان آسیا

۰۵م اسفند ،

hemmat khahi-2-505.jpg

مدافع چپ تیم تراکتورسازی تبریز گفت: الجزیره ریکاردو را دارد و ما هم بهترین مدافعان آسیا را در اختیار داریم.

حبیب گردانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی آذربایجان شرقی، در رابطه با بازی روز سه شنبه با تیم الجزیره امارات بیان کرد: پیروزی های اخیر روحیه تیم را بالا برده است و برای پیروزی مقابل این تیم قدرتمند بسیار خوشبین هستم.

گردانی ادامه داد: اطمینان دارم حریف تحت تأثیر جو سنگین ورزشگاه یادگار امام (ره) قرار خواهد گرفت و ما هم باید هوشیار باشیم و قدر موقعیت هایمان را بدانیم و با پیروزی مقابل این تیم دل هواداران مان را شاد کنیم.

وی تأکید کرد: من و اکرامی فرقی نداریم، مردم مطمئن باشند هرکسی که بازی می کند از جان مایه می گذارد. با اکرامی هم رفیق هستم و مصطفی تجربه اش از من بیشتر است. برای من تنها خوشحالی مردم و موفقیت تیم مهم است.

وی در رابطه با مدت قراردادش خاطرنشان کرد: من بعد از این فصل یک سال دیگر با تراکتور قرارداد دارم و تا زمانی که باشگاه من را بخواهد در خدمت تیم محبوبم هستم.

گردانی دربارهٔ هواداران گفت: از همه ی هوادارانمان می خواهم روز سه شنبه بیایند و تیم را حمایت کنند، تراکتور بدون هوادار نمی تواند کاری کند، در روز بازی با الجزیره مردم باید تفاوت های خود را با هواداران سایر تیم ها به جهان ثابت کنند و یک روز تاریخی رقم بزنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.