حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی: برای حل مشکلات کشور یک وفاق عمومی شکل گیرد

۲۹فروردین۱۳،

در دیدار با آیات عظام علوی‌گرگانی و نوری‌همدانی؛

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر ضرورت حاکم شدن فضای وحدت و همدلی در کشور گفـت: کشور در شرایط خطیر و حساسی قرار دارد. همه ما باید یکی شویم و برای حل مشکلات کشور یک وفاق عمومی شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی امروز (۳۰ فروردین ) در دیدارهای جداگانه‌ای  با آیات عظام علوی گرگانی و نوری همدانی از مراجع بزرگ تقلید، از نقش برجسته روحانیت و مرجعیت در شکل‌گیری نظام اسلامی تجلیل کرد و گفت: معنویت و دین‌داری در دنیای امروز در قالب نظام جمهوری اسلامی متجلی است و این به برکت حوزه، روحانیت، مرجعیت و رهبری است.

وی افزود: چنین خصوصیتی در طول تاریخ برای کشور ما سابقه ندارد و خداوند این تکلیف بزرگ را بر عهده ما گذاشت. باید قدر این نعمت بزرگ را دانسته و تلاش کنیم این فرصت از دست نرود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که طی این سال‌ها در امت اسلامی رخ می‌دهد، اظهار داشت: الآن در دنیا جنگ احزابی علیه مسلمانان به راه افتاده و دشمنان امت اسلامی سعی در فشارآوردن و ضربه‌زدن به مسلمانان از طرق مختلف دارند.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان همچنین توطئه‌ها و فشارهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و گفت: سبب تشدید دشمنی‌ها به‌خاطر این است که آن‌ها قدرت نظام را دیدند. در واقع فشار دشمنان نشان از ضعف ما نیست بلکه نشان از قدرت ما است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پایان بر ضرورت حاکم‌شدن فضای وحدت و همدلی در کشور تأکید کرد و گفـت: کشور در شرایط خطیر و حساسی قرار دارد. همه ما باید یکی شویم و برای حل مشکلات کشور یک وفاق عمومی شکل گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.