حجم آتش در بازار مبل گسترده است

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی گفت: برق بازار مبل ایران برای مقابله با آتش سوزی بیشتر قطع شده و اورژانس در محل حضور یافته است.
علوی به فارس گفت: به دلیل آنکه کابلهای انتقال برق دچار حریق شده بود دود غلیظ و زیادی در منطقه شرقی و شمالی بازار مبل وجود دارد که کار آتش نشانان را سخت کرده است. با هماهنگی انجام شده با مسئولان شرکت برق منطقه‌ای برق بازار مبل تهران قطع شده است تا از گسترش آتش سوزی جلوگیری شود و اتصالات دیگری رخ ندهد. خوشبختانه عوامل اورژانس در محل حضور یافتند. از آنجا که در این محل ازدحام جمعیت وجود دارد کار امدادرسانی اندکی مختل شده که نیروهای پلیس در صدد رفع این ازدحام و کنترل منطقه هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تهران گفت: براساس بررسی های انجام شده بخشی از آتش سوزی مهار شده است اما همچنان تلاش برای عدم گسترش آتش ادامه دارد. تا به این لحظه هنوز خسارت جانی گزارش نشده است اما باید تا پایان عملیات و مهار کامل آتش منتظر ماند.

به گفته علوی ایستگاه‌های ۳۸، ۷۰، ۶۵، ۳۳، ۶۲، ۲۸ و ۳۵ برای کنترل آتش‌سوزی به محل اعزام شده‌اند.  تعدادی تانکر به همراه تجهیزات کامل در محل مستقر شده‌اند. هنوز از علت وقوع این آتش سوزی اطلاعی در دست نیست.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.