حجم پیام‌هایم از مرز ۴۲۰۰ قبل است/ افتخار است که نامه‌رسان ملت به مسئولین باشم

فروردین ۱۴۰۳

گزارش “ظریف” پیش از سفر به بیشکک برای کاربران فیس‌بوکی؛

رئیس دستگاه دیپلماسی اولین وزیری است که تمام افکار عمومی فعال در فضای مجازی را در جریان فعالیت‌های دیپلماتیکی‌ خود قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، “محمدجواد ظریف” ساعاتی پیش در صفحه فیس‌بوکی خود پیش از سفر به بیشکک گزارشی را برای کاربران قرار داد که متن این گزارش به شرح ذیل است:

دوستان سلام

به خواست خدا، فردا همراه رئیس‌جمهور محترم و محبوب برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای به بیشکک سفر خواهم کرد و هفته آینده برای شرکت در مجمع عمومی ملل متحد، مذاکرات دوجانبه با وزرای خارجه کشورهای مختلف و آغاز احتمالی مذاکرات هسته‌ای به نیویورک سفر خواهم کرد.
 
با توجه به برنامه سنگین کاری در تهران (که اگر ریا نباشد! معمولا از ساعت ۵ صبح در منزل و از ساعت ۷ در محل کار آغاز می‌شود و تا ساعت ۹ و ۱۰ شب در محل کار ادامه می‌یابد) و سفرهای پیاپی، حتی فرصت دیدن پیام‌های شما را نداشته‌ام، لذا از همه پوزش می‌خواهم.

بسیار بعید می‌دانم با این حجم کاری فرصت کنم پیام‌های نخوانده (که تا این لحظه از مرز ۴۲۰۰ قبل است) را بخوانم.
 
گرچه بیشتر پیام‌ها مربوط به سایر دستگاه‌هاست، ولی برای من افتخاری بود که حتی نامه‌رسان شما به سایر مسئولین باشم، اما واقعا فرصت نمی‌کنم و نمی‌خواهم برای آینده وعده‌ای بدهم که می‌دانم توان وفای به آن را نخواهم داشت. 

ضمنا مایلم این صفحه برای تماس مستقیم بنده با شما باشد و اگر از دوستان و همکاران خواهش کنم که به عنوان «ادمین» این صفحه را اداره کنند، امکان ارتباط مستقیم (هرچند متاسفانه کم‌کم به ارتباط یک طرفه تبدیل شده است) از بین خواهد رفت. 

نمی‌دانم می‌توانم خواهش کنم که پیام نفرستید یا خیر؟  

به هرحال یک عذرخواهی اساسی به همه کسانی که برایم پیام فرستاده‌اند بدهکارم؛ یقین دارم که با بزرگواری خود مرا می‌بخشید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.