حدادعادل: همه چیز را سیاه جلوه ندهیم

۱۶خردادماه،

یک کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: انتخابات یک فرصت است که مردم به عنوان یک ملت می‌توانند از این فرصت استفاده کند. تجلی مردمی در انتخابات پیدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامعلی حدادعادل در نشست مشترک جمعیت ایثارگران و رهپویان انقلاب اسلامی با تبریک ایام مبعث و این‌که «امیدواریم برکت این مبعث نصیب مردم ما هم شود» افزود: کمتر امری است مانند انتخابات که این‌چنین ملی باشد که آحاد مردم برای سرنوشت خود آزادانه تصمیم می‌گیرند، این معنای واقعی یک دولت سیاسی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: من شعار دولت آینده خود را شعار «تقوا و تدبیر» انتخاب کردم. تقوا و تدبیر هم در مرحله انتخابات باید رعایت شود و هم بعد از انتخابات. کسی که در مرحله انتخابات نشان بدهد تقوا دارد علامتی برای او به حساب می‌آید و می‌توانیم بگوییم او بعد از انتخابات هم تقوای خود را حفظ می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد امسال در مرقد مطهر امام راحل نکاتی را مطرح کردند که برای نامزدها ملاک و معیار خوبی است. نامزدها باید طوری حرف بزنند که آرا را جلب کنند، ولی جلب این آرا به چه قیمت و ترتیبی باید باشد. آیا این درست است که ما از هر موضوعی که می‌خواهیم حرف بزنیم انتقادی باشد و طوری صحبت کنیم که گویی هیچ حسنی در کشور ما وجود ندارد و همه چیز را سیاه جلوه دهیم و هر موضوعی را به اقتصاد ارتباط بدهیم؟ فضای را به گونه‌ای امنیتی کنیم که گویا هیچ کس در کشور جرات نفس کشیدن ندارد؟ سوال این است که آیا برای برانگیختن احساسات مردم این حق را داریم که تهمت‌ها و حرف‌های دشمنان را بر زبان جاری کنیم و هر طوری که آن‌ها می‌خواهند ما رفتار کنیم؟ آمریکا میل دارد این‌طور وانمود کند که در فشار اقتصادی ایران موفق شده است ولی ما معتقدیم آن‌ها به یک دهم آن چیزی هم که می‌خواستند نرسیدند.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: بعد از تمام آزمایش‌ها و بعد از به راه انداختن هشت سال جنگ تحمیلی حال به سراغ تحریم رفته‌اند، ممکن است بخواهند هشت سال هم جنگ اقتصادی را در پیش بگیرند و ما باید نشان بدهیم همان‌گونه که در جنگ هشت سال ایستاده‌ایم با اقتصاد مقاومتی هم مقابل آن‌ها می‌ایستیم و کشور را حفظ می‌کنیم و راهی غیر از این نداریم.

وی ادامه داد: دشمن روزی حاضر می‌شود سر میز مذاکره با ما بنشیند و دیپلماسی را رعایت شود که مطمئن شود ملت ما با فشار اقتصادی عقب‌نشینی نمی‌کند و جز این راهی نداریم. دولت باید مدیریت کند ملت هم آماده همکاری باشد و تجربه جنگ هشت ساله نشان می‌دهد که ملت ما همواره آماده همکاری است.

ادامه دارد ….


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.