حدادعادل: کنار رفتن برای مصلحت نظام از هرکاری برای من آسانتر است

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
عضو ائتلاف برای پیشرفت وحدت و رسیدن به یک کاندیدای واحد را ضرورت امروز جریان اصولگرایی دانست و گفت: در میان کاندیداهای اصولگرا باید دید کسی وجود دارد که همه رای ها را برای آن یک نفرجمع کنیم. آیا می گردد کسی مانند احمدی نژاد سال ۸۴ پیدا شود و یک سونامی ایجاد کند و رای ها را به سمت خودش جذب کند.

غلامعلی حداد عادل در مورد وضعیت ائتلاف برای پیشرفت با توجه به تغییر ارایش سیاسی انتخابات گفت: فلسفه این ائتلاف این بود که از تعدد نامزدهای اصولگرا جلوگیری شود اما ان موقع پیش بینی نمی شد که چه کسانی وارد صحنه خواهند شد.

عضو ائتلاف برا پیشرفت، افزود: آقایان ولایتی و قالیباف دردوره های قبل اسمشان مطرح بود. و بنده هم به سبب حضورم در مجلس و مجمع در مظان کاندیداتوری بودم و هنگامیکه به من گفته شده حاضری درائتلاف شرکت کنید که نهایتا خروجی اش یک نفر باشد من دیدم حرف درستی است.

اهم اظهارات حداد عادل کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم به نقل از مهر از این قرار است:

  • ائتلاف برای پیشرفت از همان ابتدا از پیوستن دیگر کاندیداها به این ائتلاف استقبال کرد. ما همان ابتدا گفتیم نفر دیگری که خودش را می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری کند می تواند به عنوان نفر چهارم و پنجم به این ائتلاف بپیوند و ما با این گفتمان جلو آمدیم.
  • امروز باید به سراغ یک کاندیدا برویم و سبد رای اصولگرایان را تکه تکه نکنیم؛ اما حالا باید دید در میان کاندیداهای جریان اصولگرا کدامیک این صلاحیت را دارند که بتوانند آرا را به خود جذب کنند.
  • باید دید کسی وجود دارد که به نفع آن کنار برویم و همه رای ها را برای آن جمع کنیم. آیا می گردد کسی مانند احمدی نژاد سال ۸۴ پیدا شود و یک سونامی ایجاد کند و رای ها را به سمت خودش جذب کند. ما در چنین شرایطی به چنین شخصی احتیاج داریم.
  • امروز آقایان جلیلی، زاکانی، لنکرانی، قالیباف، ولایتی و بنده در این جریان مطرح هستیم اما می توانیم در بین این آقایان کسی را پیدا کنیم که چنین فضایی را ایجاد کند و امروز بزرگترین مسئله ما این است.
  • کنار رفتن برای مصلحت نظام از هر کاری برای من آسان تر است.در مورد آقای زاکانی هم بنده می دانم که طرز تفکرشان همین طور است. البته کسی باید محور شود که اعتماد متدینین و اصولگرایان را به سمت خودش جلب کند.
  • (زمان معرفی گزینه نهایی ائتلاف) منتظر اعلام صلاحیت ها هستیم و برای تصمیم گیری و اعلام تاریخ رسیدن ۳ نفر به یک نفر باید صبر کنیم صحنه خلوت تر شود. ممکن است تا نیمه های فرصت تبلیغات هر سه نفر از این فرصت استفاده کنیم.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.