حدادی: با مربیان بزرگ دنیا مذاکره کرده‌ام/ پیدا کردن مربی برایم ۳۶ هزار دلار هزینه داشت

۳۰م دیماه ،

53-2.JPG

احسان حدادی پس از ورودش به ایران از مذاکره‌اش با مربیان بزرگ پرتاب دیسک دنیا و هزینه‌هایی که برای این سفر چند ماهه انجام داده می‌گوید.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن و برترین پرتابگر سال ۲۰۱۲ آسیا در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: سفر خوبی برای من بود. توانستم در این مدت تجربه خوبی در زمینه بین‌المللی به دست بیاورم و با چند مربی خوب مذاکره کردم. البته تمرین‌های اصلی‌ام با اشمیت بود اما برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشم، تنها به کار با اشمیت بسنده نکردم. با چند مربی دیگر خوب دنیا نیز مذاکره کردم تا بتوانم بهترین مربی‌ای که وجود دارد را برای ادامه کارم انتخاب کنم.

وی در مورد مذاکره‌اش با سایر مربیان نیز گفت: من به غیر از اشمیت با مربی تیم ملی آمریکا در پرتاب دیسک هم مذاکره کردم. از طرفی با مربی گرد کانتر قهرمان المپیک پکن و یکی از برترین پرتابگران دنیا نیز صحبت کردم. همچنین با مربی لارس ریدل یکی از برترین پرتابگران تاریخ پرتاب دیسک دنیا نیز صحبت‌هایی را داشته‌ام. به غیر از این‌ها کیم بوخونسوف مربی قبلی‌ام هم علاقه‌مند به همکاری با من است. اما هر کدام از این مربیان یک سری معایب و محاسن خاص خود را دارند. به طور مثال مربی گرد کانتر مربی خوبی است اما هم شاگردان بسیاری دارد و هم سرش حسابی شلوغ است و شاید کمتر وقت کند که تمرکزش را روی من قرار دهد. اشمیت هم شرایط خاص خود را دارد که آن را به کمیته ملی المپیک اعلام کردم. همچنین “کیم” نیز مربی بسیار خوب و صاحب سبکی است اما پیر شده و چندان نمی‌تواند در گوشه و کنار دنیا برای تمرین و مسابقه کنار من باشد. با این وجود باید به زودی به یک جمع‌بندی در مورد این مربیان برسم و یکی را انتخاب کنم. من زمان بسیاری برای انتخاب مربی ندارم اما می‌خواهم به گونه‌ای مربی انتخاب شود که پس از چند ماه تمرین و کار کردن، از او جدا نشوم.

احسان حدادی در مورد هزینه‌هایش و گلایه‌هایی که از فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک داشته نیز گفت: من در این سفر چند ماهه نزدیک به ۳۶ هزار دلار از حساب شخصی‌ام هزینه کردم. همه این‌ سختی‌ها را کشیده‌ام تا بتوانم از این به بعد مسیر قهرمانی را بهتر طی کنم. بنابراین فدراسیون و کمیته باید از من حمایت کنند. من هم شرایط آن‌ها را درک می‌کنم اما شما ببینید همین ۳۶ هزار دلار چه هزینه سنگینی است که من برای پیدا کردن مربی انجام داده‌ام. امیدوارم که با مذاکره با مسئولان فدراسیون و کمیته ملی المپیک بتوانم به نتیجه دلخواه برسم و مربی خوبی را انتخاب کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.