حداد عادل: طرح شبهه « انتخابات آزاد» محل تردید دارد

۲۵م دیماه ،

Multimedia_pics_1384_8_parleman_136.jpg

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که طرح شبهه « انتخابات آزاد» از سوی بعضی اشخاص محل تردید دارد، تصریح کرد: انتخابات در ایران همیشه آزاد بوده و در این‌که مقصود اشخاص از این سخن چیست؟ باید تردید کرد.

به گزارش خبرنگر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، غلامعلی حدادعادل در حاشیه دیدار اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با آیت الله مصباح یزدی دربارهٔ مطرح شدن شبهه «انتخابات آزاد»، افزود: در این خصوص رهبر حکیم انقلاب مطالب لازم را فرموده‌اند و در مجلس نیز در حمایت از فرمایشات رهبری بیانیه صادر شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این مهم که قطعا این تکرار محل شک دارد، تصریح کرد: در برابر اشخاصی که می‌خواهند این مسئله را تکرار کنند، باید سئوال کرد که مقصود آنها از تکرار چیست؟

حدادعادل اظهار کرد: برگزاری انتخابات آزاد مسئله‌ای است که کسی در آن شکی ندارد، بلکه باید در مطرح کردن آن شک کرد و همه باید تلاش کنند که فتنه ۸۸ تکرار نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحول در مبانی علوم انسانی و اسلامی سازی دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: افق آینده تحول در علوم انسانی روشن است، ولی باید تلاش و کوشش بیشتری داشته باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که مدیران آینده کسانی می باشند که امروز در دانشگاه‌ها تحصیل می کنند، عنوان کرد: باید مدیرانی در طراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تربیت شوند که این مدیران در دانشگاه‌ها تربیت خواهند شد.

حدادعادل تصریح کرد: آرزوهای آینده باید امروز آن را در دانشگاه‌ها جستجو و برنامه‌ریزی کرد؛ چرا که از طریق تربیت مدیران این آرزو تامین خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.