حداد: عزل وزیر بهداشت خبر خوبی نبود

۷ م دیماه ،

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه چند ماهی بیشتر از عمر دولت دهم باقی نمانده است، گفت: هر فرد دیگری هم که انتخاب شود فرصتی برای تحول ندارد.

به گزارش ممتازنیوز، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس دربارهٔ خبر عزل وزیر بهداشت اظهار داشت: خبر عزل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر خوبی نبود و از دو جهت مایه تأسف شد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: یکی از این جهت که خانم دستجردی اولین زنی بود که در جمهوری اسلامی به وزارت رسید و ای کاش تا پایان این دوره به خدمت خود ادامه می‌داد چرا که عزل وی می‌تواند یک اثر منفی به ویژه در ذهن خانم‌هایی که در دانشگاه‌ها می باشند و هنگام انتخاب وی به وزارت خوشحال شده بودند داشته باشد.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه چند ماهی بیشتر از این دولت باقی نمانده است هر فرد دیگری انتخاب شود فرصتی برای تحول ندارد و ما به همین جهت در مجلس هم از همکاران نماینده خود خواهش کردیم حتی‌الامکان در این چند ماهه از طرح استیضاح اجتناب کنند اما اکنون می‌بینیم در خود دولت وزرا عزل می‌شوند و امیدواریم این تصمیمات اثر منفی بر اداره کشور برجای نگذارد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.