حذف تروریسم مستلزم عزم جهانی است/ “نرمش قهرمانانه” اتمام حجت با تمام دنیاست

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه “نرمش قهرمانانه” اتمام حجت با تمام دنیا است گفت: عملکرد ایران در مذاکره با آمریکا و نرمشی که کشورمان از خود نشان داد به کسانی که ادعا می‌کردند روابط با آمریکا سبب حل تمامی مشکلات خواهد بود ثابت کرد، اتهامات غرب علیه ایران بهانه‌ای بیش نیست.

“امیر عبدالله‌زاده” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جامعه بین‌المللی باید از نگاه گزینشی به تروریست‌ها دست بردارد، اظهار داشت: جوامع بین‌المللی باید بدانند که اگر با تروریست‌ها برخورد قاطع نشود در بلندمدت این مشکل گریبان‌گیر همه کشورها خواهد شد. 

وی افزود: ریشه‌کن کردن تروریست‌ها مستلزم عزم جهانی است که این امر باید در درجه اول توسط سازمان ملل صورت پذیرد.  
 
رئیس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: همانطور که بسیاری از مسائل سیاسی در مجامع بین‌المللی مورد بررسی قرار می‌گیرد، حذف تروریست‌ها نیز باید از مسائل مهم قابل بررسی تلقی شود.  
 
عبدالله‌زاده با تاکید بر اینکه ایران جزء اصلی‌ترین قربانیان تروریسم و از پرچم‌داران مبارزه با آن بوده است، اظهار داشت: ایران قطعا می‌تواند در همکاری با کشورهای همسایه اقدامات لازم برای حذف تروریست را انجام دهد.  
 
وی با اشاره به اینکه “نرمش قهرمانانه” اتمام حجت با تمام دنیا است، گفت: ایران همیشه در مسیر درست و اصولی حرکت می‌کند که این واقعیت با نرمش دیپلماسی در میان‌مدت و بلندمدت نمایان می‌شود.  
 
رئیس دانشکده فنی مهندسی تربیت مدرس خاطرنشان کرد: عملکرد ایران در مذاکره با آمریکا و نرمشی که کشورمان از خود نشان داد به کسانی که ادعا می‌کردند روابط با آمریکا سبب حل تمامی مشکلات خواهد بود ثابت کرد، اتهامات غرب علیه ایران بهانه‌ای بیش نیست و تنها سبب وارد ساختن فشار مجامع به کشورمان شد.
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.