حذف تعدادی از متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر/ سررسید قسط چهارم تا مهر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از حذف متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر که نتوانستند حساب خود را به ۶۰ میلیون تومان برسانند خبر داد و اعلام کرد: سررسید پرداخت قسط چهارم متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر تا پایان شهریور جاری است.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) مصطفی مهردادفر در گفت‌وگو با ایسنا گفت: متقاضیان مسکن ویژه تهران باید تا هفتم شهریورماه قسط سوم خود را پرداخت می‌کردند و موجودی حسابشان را به مبلغ ۶۰ میلیون تومان می‌رسانند بنابراین آن دسته از متقاضیانی که حساب خود را تکمیل نکرده‌اند از سامانه حذف و ثبت‌نام آنها مردود شده است.

سررسید سومین قسط متقاضیان مسکن ویژه تهران خرداد ماه بود که در ابتدا واریز این قسط تا نیمه تیرماه و پس از آن تا هفتم شهریورماه تمدید شد که پیش‌خریداران باید تاکنون ۶۰ میلیون تومان در حسابشان وارز کرده باشند.

به گزارش ایسنا، پیش‌تر گفته شده بود متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر پس از واریز قسط چهارم خود می‌توانند با اداره راه و شهرسازی استان تهران و سازمان ملی زمین و مسکن قرار‌داد منعقد کنند.

اولین پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهران در تهرانسر توانست در دو مرحله با ثبت‌نام ۲۵۶۰ متقاضی تکمیل ظرفیت شد. حال یکسال از طرح مسکن ویژه تهران می‌گذرد و آغاز ساخت واحدهای مسکونی تهرانسر در آستانه یکسالگی می باشند طبق وعده مسئولان این واحدها باید تا پایان بهار آینده به متقاضیان تحویل داده شوند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.