حذف سریال‌های طنز از جشنواره جام‌جم

۲۳م دیماه ،

جام جم آنلاین: دبیر دومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم از حذف بخش سریال‌های طنز در سومین دوره جشنواره جام‌جم در سال ۹۲ خبر داد.

 به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره تلویزیونی جام جم، مهدی فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: سعی داریم در هر دوره، بخشی از ساختار برنامه‌سازی در صدا و سیما را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و به این ترتیب در جشنواره  سال آینده، بخش سریال‌های طنز را نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: به طور مثال در جشنواره قبلی کارهای مستند یک دهه اخیر به داوری گذاشته شد اما در این دوره بخش مستند نداریم، ولی در جشنواره‌های بعدی، باز هم بخش مستند را در میان بخش‌های جشنواره قرار خواهیم داد.

مدیر شبکه یک سیما با اشاره به اینکه آثاری که در این جشنواره به داوری گذاشته شده می‌شود، توسط کمیته‌های تخصصی هر شبکه انتخاب شده‌اند، تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم در هر جشنواره حجم آثار به گونه‌ای باشد که داوری‌ها به دقت انجام پذیر شود.

دبیر دومین جشنواره تلویزیونی جام جم در پایان گفت: معتقیدیم برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، در ایجاد انگیزه برای برنامه‌سازان بسیار اثرگذار است و حس رقابت را در میان آنان بالا می‌برد. به همین جهت در برنامه‌مان است که با توجه به این بعد مهم، جشنواره جام جم در سال‌های بعد نیز برگزار شده و این روند استمرار یابد.

دومین جشنواره تلویزیونی جام جم نهم بهمن ماه، با معرفی ۳۵ اثر تلویزیونی برگزیده در چهار بخش: سریال‌های طنز، کودک و نوجوان، مسابقات و سرگرمی و فیلم‌های تلویزیونی شبکه‌های معاونت سیمای رسانه ملی، در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به خط پایان می‌رسد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.