حذف نام مبارک حضرت محمد (ص) از روی ضریح مبارک توسط وهابیون

وهابیون عربستان که تحت الحمایه رژیم آل سعود اقدامات خود را ادامه می دهند در اقدام گام به گام خود نام مبارک محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) را از روی ضریح مبارک پیامبر اسلام برداشته و به شکل بسیار حرفه ای نام مجید که البته از اسماء الله است را جای آن قرار داده اند.

به گزارش سرویس وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ از مدینه منوره، وهابیون که نطفه آنان توسط دشمنان خاندان رسالت سالیان دوری نیست که بسته شده است در طول حیات نا مبارکشان تلاش های زیادی را در محو آثار اسلامی از مکه مکرمه و مدینه منوره انجام داده اند. هدف اصلی آنان نابودی کامل بقایای آثار تاریخی و اسلامی در شبه قاره عربستان است.

تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) و محو آثار اسلامی در چند دهه اخیر شدت یافته و پروژه پایانی آنان تخریب حرم مطهر پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم ) است.

هرچند انشالله بزودی رژیم منحوس آل سعود سرنگون خواهد شد و این آرزو به همراه اعتقادات فرقه ضاله وهابیت به زباله دان تاریخ ریخته خواهد شد.

وهابیون عربستان که تحت الحمایه رژیم آل سعود اقدامات خود را ادامه می دهند در اقدام گام به گام خود نام مبارک  محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) را از روی ضریح مبارک پیامبر اسلام برداشته و به شکل بسیار حرفه ای نام مجید که البته از اسماء الله است را جای آن قرار داده اند.

حرکات ضد اسلامی وهابیون (پیروان سقیفه) شباهت بسیار زیادی به سران سقیفه دارد که با خدعه و فریب مسلمانان غصب خلافت نمودند.

 جا دارد اقدامی جهانی در محکوم نمودن اقدامات ضد اسلامی وهابیون صورت پذیرد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.