حذف کارمزد سامانه واریز جمعی توسط بانک صادرات

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بانک صادرات ایران کارمزد سامانه اینترنتی واریز جمعی راحذف کرد.

خبراقتصادی:به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای رفاه حال مشتریان و به منظور توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک اقدام به حذف کارمزد سامانه اینترنتی واریز جمعی نموده است.

براساس این گزارش جهت مشتریان اعم از سازمان‌ها، شرکت‌ها و اشخاص حقیقی دارای پرسنل در صورت استفاده از سامانه اینترنتی واریز جمعی بانک صادرات ایران، از این پس واریز جمعی وجوه از طریق سامانه مزبور با کارمزد صفر انجام می‌شود.

گفتنی است در روش جدید فلاپی یا لوح فشرده از سوی سازمان، شرکت یا اشخاص حقیقی به شعبه مربوطه ارسال نمی‌گردد و مشتریان رأساً از طریق سامانه مزبور اقدام به واریز جمعی خواهند نمود.

سامانه واریز جمعی یکی از ده‌ها خدمت نوین الکترونیک بانک صادرات ایران است که سازمان‌ها، شرکت‌ها و اشخاص حقیقی می‌توانند با استفاده از سامانه اینترنتی این بانک نسبت به واریز جمعی حقوق، پاداش، سود سهام و … به حساب کارکنان، سهامداران یا مشتریان خود اقدام نمایند.

گفتنی است این بانک با۶۱ سال قدمت و برخورداری از ۲۸۰۰ شعبه و با افتتاح بیش از ۴۹ میلیون حساب الکترونیکی، نصب ۳۹۸۰ دستگاه خودپرداز، صدور ۳۴ میلیون کارت الکترونیکی، نصب ۳۸۰ هزار دستگاه پایانه فروش و همچنین بسترسازی در جهت بهره‌مندی بیش از ۲۶۷ هزار مشتری از خدمات بانکداری اینترنتی و ۱ میلیون و ۱۳۴ هزار کاربر همراه بانک نقش بسزایی در ارتقا و پیشبرد اهداف بانکداری الکترونیک در کشور دارد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.