حذف کمانداران ایران از جام جهانی شانگهای

۲۶اردیبهشت،

ملی‌پوشان تیروکمان ایران در مرحله حذفی مسابقه‌های جام جهانی شانگهای از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی تیروکمان ایران در رشته کامپوند و ریکرو در مرحله حذفی با حریفان خود رقابت کردند که در بخش ریکرو مردان بهزاد پاکزاد مقابل حریفی از آلمان به میدان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد. پس از آن با حریفی از چین تایپه روبه‌رو شد که ۶ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

غلامرضا رحیمی دیگر نماینده ایران در دور اول مرحله حذفی با کمانداری از چین تایپه روبه‌رو شد و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.

ساسان رضوی مشعوف هم به دیدار کمانداری از ایتالیا رفته بود که ۶ بر صفر بازی خود را واگذار کرد و حذف شد.

همچنین در بخش ریکرو زنان آمنه مرزوقی مقابل حریفی از سوئیس قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

ساره اسدی هم که به مصاف کمانداری از ژاپن رفته بود ۶ بر صفر بازی خود را واگذار کرد.

در بخش کامپوند زنان مینو عابدی که در مرحله اول حذفی به قرعه استراحت رسیده بود مقابل کماندارانی از استرالیا و ایتالیا به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم نهایی با رقیبی از روسیه دیدار کرد که در تیر طلایی شکست خورد و از رفتن به جمع چهار نفر بازماند.

پریسا براتچی در اولین بازی مقابل مهتاب پارسامهر قرار گرفت و شکست خورد که با این نتیجه پارسامهر در مرحله یک هشتم نهایی به دیدار کمانداری از کره رفت و بازی خود را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در بخش کامپوند مردان اسماعیل عبادی مقابل حریفی از کره جنوبی قرار گرفت و شکست را پذیرفت. امیر کاظم‌پور هم در مرحله اول با حریفی از قطر روبه‌رو شد که به پیروزی رسید. پس از آن با کمانداری از استرالیا مسابقه داد و تنها با یک اختلاف امتیاز توانست با نتیجه ۴۶ بر ۴۵ پیروز شود. پس از آن مقابل کمانداری از مکزیک به میدان رفت که در نهایت با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۴۴ شکست خورد و در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت. مجید غیبی دیگر نماینده ایران در این بخش بود که در بازی اول خود مقابل ایتالیا با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

این مسابقه‌ها فردا در مرحله حذفی ریکرو، کامپوند انفرادی و میکس تیمی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.