حذف یک مرحله از پروسه دریافت ارز دانشجویی

۰۵م اسفند ،

11-12.jpg

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با اعلام حذف یک مرحله از پروسه دریافت ارز دانشجویی گفت:‌ از نیمه دوم فروردین ماه ۹۲ معرفی‌نامه‌های دانشجویان مستقیما به بانک های عامل ارسال می گردد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر محمود ملاباشی در دومین نشست مشترک معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها با اشاره به سامانه “نشا و دریافت ارز دانشجویی” اظهار کرد: تاکنون دانشجویان پس از ثبت نام در این سامانه معرفی نامه های خود را در شهر محل سکونت دریافت می‌کردند که در راستای بهبود این فرایند مقرر شده است از نیمه دوم فروردین ماه ۹۲ این معرفی‌نامه مستقیما به بانک های عامل ارسال شود و به عبارتی یک مرحله ازاین فرآیند به نفع دانشجویان حذف می گردد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت حضور مسئولین دانشگاه‌ها به ویژه معاونان دانشجویی در میان دانشجویان و مکان هایی نظیر خوابگاه ها و غذا خوری های دانشجویی در راستای تعامل با دانشجویان و استماع نظرات و مسایل آنها گفت: از طرف سازمان امور دانشجویان و معاونت فرهنگی وزارت علوم این آمادگی وجود دارد که در این نشست‌ها حضور یابند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش مشارکت مردم در این انتخابات گفت: معاونان دانشجویی نیز با همفکری معاونان فرهنگی برای افزایش شور و نشاط دانشجویی و اینکه دانشگاه نقش خوبی در این مسیر ایفا کند برنامه‌ریزی کنند.

وی در خصوص اقدامات این سازمان برای تسهیل ارائه خدمات دانشجویی گفت: در این راستا سامانه‌های نقل و انتقال، ارزشیابی مدارک تحصیلی، ادامه تحصیل دانشجویان انصرافی و ارائه معرفی‌نامه دریافت ارز دانشجویی به شکل الکترونیکی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.